daffodil schreef:Ik voel me zo'n kluns als ik jullie berichten lees maar ik ga het er toch ingooien. Ik werk ontzettend veel met mijn laptop, thuis en ik merk dat mijn nek, rug etc. dat echt niet grappig vinden maar ik vind zo'n scherm dan weer spannend. Ik zie namelijk nog kans om de verkeerde oplader te bestellen.....
Maar waar let ik nou op als ik een groot scherm wil om op te werken,die ik aan mijn laptop wil hangen, dus dat mijn werkscherm op het grote scherm te zien is? Ik weet eigenlijk niet eens waar ik moet beginnen....maar denk wel dat dat mega veel zou schelen.
OVerigens werk ik wel met een los toetsenbord (ooit voor een euro op de rommelmarkt nieuw in de doos gekocht, beste koop ever) en een losse muis.
Ik zie niet zozeer in wat daar kluns aan is. het is een legitieme vraag waar een redelijk simpel antwoord bij past:
Het belangrijkste is dat het beeldscherm dezelfde videoaansluiting(en) heeft als de monitor.
Ja, er zijn verlopen (hier HDMI op VGA zitten) maar als het zonder kant, is dat fijner.
Heb je de handleiding niet meer, google dan op het merk en type en 10 tegen 1 dat je de specs zo kunt vinden. Lukt dat niet, doe een foto van je aansluitingen en er is hier vast iemand die daar wat zinvols over kan zeggen.
Hoe groot (of klein) je je monitor wil hebben is persoonlijk. Ik zou gewoon de lokale mediamarkt of zo gek maken met vragen, totdat je iets hebt wat het goed doet
Ik denk wel dat het werkt. voor je.
Als je in de buurt zit, heb ik er wel eentje staan, kun je het proberen