Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
verootjoo schreef:Translink gebeld en niemand weet ergens van, en heb twee andere nummers gekregen van afdelingen die zouden kunnen weten waar dit over gaat, maar die nummers werken niet
Ineke2 schreef:verootjoo schreef:Translink gebeld en niemand weet ergens van, en heb twee andere nummers gekregen van afdelingen die zouden kunnen weten waar dit over gaat, maar die nummers werken niet
Terugbellen naar translink dat ze niet werkende telefoonnummers hebben gegeven en dat je graag correcte contact gegevens wil zodat je goed geholpen kunt worden.
Het liefst ook vragen naar een mail adres overigens.
dat heb ik nu dus al 3x gedaan. Alle nummers op de site, maar die werken allemaal niet. 
Ineke2 schreef:Hé je hebt ze toch aan de lijn gehad? Kan het anders niet zijn dat ze nu met lunchpauze zijn oid?
Tiggs schreef:verootjoo schreef:Translink gebeld en niemand weet ergens van, en heb twee andere nummers gekregen van afdelingen die zouden kunnen weten waar dit over gaat, maar die nummers werken niet
Je zou ze bijna een factuur sturen voor de tijd die jij er nu in moet steken.
Ineke2 schreef:Maureen95 schreef:@TS heb je al eens via het contactformulier contact opgenomen met OV-chipkaart?
Ja een paar berichten hierboven staat dat ze dat gedaan heeft, maar dan pas over 3 dagen antwoord kan verwachten.
Ineke2 schreef:Laat ze je anders doorverbinden.
Maar dat konden ze niet
Die site van ov-chipkaart is ook enorm onoverzichtelijk vind ik. Je kan er niks op vinden wat je nodig hebt.
Ineke2 schreef:Sinds wanneer nemen ze contact op per sms? Dat is echt niet zo gebruikelijk. Op zijn minst een e-mail vind ik geloofwaardiger.
x_ankieee schreef:Sms’jes doen wel meer incassobureau’s, als eerste of laatste herinnering/waarschuwing. Ik zou Intrum er sowieso over bellen Zonnebloem, ter verificatie en over welke factuur het gaat. Zou het niet links laten liggen, daarmee riskeer je - mogelijk - hogere kosten!