Wat doen jullie dit jaar met kerst en oud & nieuw?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 14:10

Wij zijn gast gezin voor Roemeense oudere hondjes, nu hebben we er 1 en daar blijven we voor thuis, Mensen kunnen zo ie zo nauwelijks weg dus maken we het thuis gewoon gezellig.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 22:27

Kerstavond zijn we lekker samen. Samen koken, eten en ontspannen na een dag werken.
1e kerstdag eten we bij mijn schoonouders met zwager. We maken allemaal een gang.
2de kerstdag eten we bij mijn ouders en doen we gezellig een spelletje.

Heel eerlijk, het is gek dat ik mijn broer en zus met hun gezinnen niet zie met kerst, maar ik vind het zo klein eigenlijk heerlijk.

BigOne

Re: Wat doen jullie dit jaar met kerst en oud & nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 22:47

Wij, man en ik blijven thuis. Samen met de kinderen eten hebben we afgeblazen op hun advies. Zij gaan wel eerste kerstdag naar respectievelijke schoonouders en vertrouwen het niet om de volgende dag bij ons te zijn en geef ze helemaal gelijk, better safe than sorry. Oud en nieuw zijn we standaard thuis bij de beesten .

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 07:16

Hier ondanks de lockdown geen wijzigingen in de plannen :). Volgens de regels mag het, dus we gaan gewoon. Beide hebben we dat ook even nodig.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 10:33

Ik denk dat heel veel mensen het wel even nodig hebben, wij ook wel ondanks dat we het samen hebben afgeblazen. Maar ik hoop ook dat mensen echt goed op letten .

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 10:46

Wij gaan kerstt gewoon vieren zoals ieder jaar.

Bij mijn ouders met 4 "gasten". Één meer dan officieel is toegestaan, maar je kan niet ineens 1 iemand gaan buitensluiten. Dan zit òf oma van 82 compleet alleen of ik compleet alleen! Mn zusje en vriend wonen samen, dus eigenlijk is dat één huishouden. Als de 1 corona blijkt te hebben, dan is de kans groot dat de ander het ook heeft. Dus vieren we kerst met zn 6en.

Oud en nieuw komen mijn ouders naar mij, misschien komt oma ook mee. Vrienden kunnen helaas niet komen dit jaar. Dat is wel jammer, maar goed...

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 12:13

Met kerst zijn we lekker met mijn ouders en zusje, tweede kerstdag met de ouders enz van mijn vriend.
Baal wel een beetje dat het niet met de familie kan. Oma heeft kanker en het kan zomaar haar laatste kerst zijn. Maargoed, hier probeer ik niet teveel aan te denken.

Met oud & nieuw zijn we met 2 vrienden. Lekker eten, lekker drinken, hebben een vuurkorf en 2 zweedse fakkels gekocht voor op het dakterras. Wel zin in, misschien grote pan gluhwein maken...

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 13:17

Eerste en Tweede Kerstdag vrij en bij elkaar als gezin, wandelen met de hond.
Spelletjes doen, samen eten
Tweede Kerstdag komt mijn broer en hoop ik een glimp van mijn ouders te kunnen opvangen, mijn vader heeft een zwaar traject ivm gezondheid, dus iedereen houdt zeker nu afstand

Oud en nieuw en nieuwjaarsdag heb ik vroege diensten.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 19:37

Eerste kerstdag komen m'n schoonouders, schoonzusje en haar vriend hier. Tweede kerstdag gaan wij en m'n ouders naar mijn broertje en zijn vriendin plus kindje. Beide dagen lekker eten en spelletjes doen.

Oud en nieuw bij familie eten en 's avonds laat gewoon samen thuis voor de dieren.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 11:21

Gisteren samen kerstpakketten uitgepakt en een online escape room gedaan.
Vandaag naar mijn ouders. Helaas dit jaar zonder eten.
Morgen naar mn schoonouders.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 16:12

Gisteren een uitgebreide kerstlunch gedaan met ex en haar zoon, voor het avondeten hadden we een lekkere soep met de overgebleven broodjes vd lunch en 's avonds hebben we de opening vd top2000 gekeken.
Vanmorgen heb ik uitgeslapen, daarna cadeautjes uitgepakt en nu lig ik weer een uurtje in bed, zo ff paar broodjes afbakken en vanavond gourmetten, kerstfilms kijken enzo.
Morgen staat er zo'n beetje hetzelfde op de planning al ga ik dan ook nog ff naar de winkel voor stokbrood en een toetje. :+

Oudjaarsdag ga ik weer naar ex, dan zorg ik voor het avondeten en 's avonds zetten we hapjes op tafel.
Wsl gaan we dan naar de top2000 kijken, bordspellen doen en borrelen. :)
Mocht er een avondklok komen dan blijf ik daar overnachten en anders ga ik zogauw het ergste geknal gestopt is richting huis.