Cadeautjes onder de boom voor de dieren?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-20 16:41

Hutcherson schreef:
Ja, wij pakken met kerst uit als de financieen dat toelaten.
En denk dat er 70kados onder staan. Echt hysterisch. Maar gros is voor de dieren.

O, dat klinkt fantastisch! Ik vind het ook echt geweldig om helemaal allout te gaan met kerst en als de financien het toe laten doen we dat ook idd - we beginnen ook al maanden van te voren met het inkopen van de eerste cadeautjes :j :'). Naast de dieren, wordt onze zoon ook altijd gruwelijk verwend, maar zo doet m'n man mij ook enorm verwennen (andersom iets minder omdat ik het heel moeilijk vind hem te verrassen met leuke dingen. Hij is minder materalistisch ingesteld als ik ook :'), maar wat kan ik zeggen? Ik wordt gewoon blij van cadeautjes!) en qua aantal pakketjes zitten we ook wel aardig rond dat aantal van jou :') :j. We doen dan 1e kerstdag met ons gezinnetje hier gezellig uitpakken als we 's ochtends wakker worden; kerst muziekje op de achtergrond, theetje erbij en gaan met die banaan, waarna we aansluitend dan wat luxer ontbijten samen.

En bij de naaste familie aan beide kanten doen we ook altijd vanalles, ook voor de dieren dan en kopen we ook altijd nog extra dingetjes voor iedereen buiten het budget om. Ook maak ik voor een aantal vriendinnen altijd pakketten met boeken en vanallerhande andere dingen en doneren we ook vanalles elk jaar rond kerst (door het jaar heen ook, maar met kerst altijd wat meer) wat etenswaren betreft, geld, spullen/eten voor asiels, speelgoed, etc. Blijft toch een periode in het jaar waarin we een beetje extra aan elkaar moeten denken vind ik, Zeker dit jaar <3 Daar leggen we altijd ook geld voor aan de kant door het jaar heen zodat we met kerst een mooi bedrag hebben waar we voor anderen dan wat mee doen die een leuk extraatje kunnen gebruiken.

Voor de dieren heb ik dit jaar wel meer gedaan als vorig jaar, maar komt omdat ik toen nog niet zo thuis was in de kerst boxen voor de hond/kat dus toen was het meer losse speeltjes en een snack box bv. Maar die surprise boxen klonken zo leuk, dat ik het niet kon laten daar een paar van te bestellen nu. En sommige losse dingen zijn spulletjes die we sowieso zouden kopen nog, dus dan maar net zo goed onder de boom :j