Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
FennyPower schreef:DHL heeft opnieuw gereageerd, ze mogen geen gegevens geven maar ook geen gegevens van mij geven aan de bezorger.
Dat is helaas geen optie.
Iemand nog een idee?
Op Facebook plaatsen vind ik zelf ook niet kunnen.
En op locatie opwachten heb ik ookal Voorbij zien komen. Dat vind ik ook nogal wat. Zeker omdat ik zelf ook 1 uur ervoor moet rijden.
... ikke dus maar wachten heel braaf maar ik hoorde niets
, nouja kom ik er nu, 2 wkn later, achter dat hij een vriendin heeft via via
Palmera schreef:Gini schreef:Nou, TS ondanks de allereerste zin in je openingspost is je actie al stalkerig, krankzinnig en sneu genoemd. Ben benieuwd wie daar nog een schepje bovenop kan doen. Psychopathisch misschien?
Dit heeft niets meer te maken met gewone gezonde nieuwsgierigheid.
Dit is imo sneu en eng.

Mazida schreef:Ik zou nog gewoon wat bestellen bij DHL en de bezorger uitnodigen voor een kopje koffie of iets liefs geven met je telefoonnummer erin... Zolang je hem niet achter na rijdt en klem rijdt valt het allemaal wel mee
geloof me dat is het absoluut niet.
Dat is wel een beetje anders.
Al is het voor een praatje, een vriendschap of minder. Nee heb je, ja kan je krijgen.
Lig ook echt in een scheur om de reacties.
bigone schreef:Zo te lezen is er voor ts al een plek gereserveerd in de zwaarste TBS kliniek. Ts, jammer dat het op niets is uitgelopen , volgende keer maar meteen op de koffie vragen en zeker niet op bokt zetten.
deze reactie is sarcastisch denk ik?
.
.