"OJEE! Toffe bezorger is missing!"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gini

Re: "OJEE! Toffe bezorger is missing!"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 18:24

Nou, TS ondanks de allereerste zin in je openingspost is je actie al stalkerig, krankzinnig en sneu genoemd. Ben benieuwd wie daar nog een schepje bovenop kan doen. Psychopathisch misschien?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 18:24

FennyPower schreef:
DHL heeft opnieuw gereageerd, ze mogen geen gegevens geven maar ook geen gegevens van mij geven aan de bezorger.
Dat is helaas geen optie.
Iemand nog een idee?
Op Facebook plaatsen vind ik zelf ook niet kunnen.
En op locatie opwachten heb ik ookal Voorbij zien komen. Dat vind ik ook nogal wat. Zeker omdat ik zelf ook 1 uur ervoor moet rijden.

In dit geval zou ik het wel gewoon laten, jammer dat ze jouw gegevens niet mogen geven maar helaas. Opwachten zou ik zeker niet doen.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 18:27

Gini schreef:
Nou, TS ondanks de allereerste zin in je openingspost is je actie al stalkerig, krankzinnig en sneu genoemd. Ben benieuwd wie daar nog een schepje bovenop kan doen. Psychopathisch misschien?

Dit heeft niets meer te maken met gewone gezonde nieuwsgierigheid.
Dit is imo sneu en eng.

BillyJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 18:27

Ik heb laatst exact dit meegemaakt maar met iemand op de werf (ik werk op een chemieterminal die nog gebouwd aan het worden is). Ik ken alle projectmanagers dus daar maar even wezen rondvragen, maarja "die ene jongen die aan kwam in zijn korte broek en zo leuk lacht" :j
Na veel gedoe en zenuwen, was ik er eindelijk achter wie het was en waar op de werf hij precies werkte (welke firma). Zodoende hem dus wéér tegen gekomen en heel stoer mijn nummer afgegeven op een briefje :') ... ikke dus maar wachten heel braaf maar ik hoorde niets :+ , nouja kom ik er nu, 2 wkn later, achter dat hij een vriendin heeft via via _O-
Laatst bijgewerkt door BillyJ op 18-11-20 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 18:29

Nou ts ik denk dat je vooral jezelf een schop onder je kont moet geven en deze ' zoekactie ' moet staken en de volgende keer een praatje aan moet knopen want dan merk je snel genoeg of iemand interesse heeft. Als je dat eng vindt dan zou ik een dating app installeren want dat is niet zo spannend.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 18:30

Palmera schreef:
Gini schreef:

Dit heeft niets meer te maken met gewone gezonde nieuwsgierigheid.
Dit is imo sneu en eng.

Eng voegen we ook toe aan het lijstje.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 18:37

Bij mij zou DHL contacten; wat je hebt gedaan en waar je helaas (maar begrijpelijk) niet je gegevens door kunt laten sturen, de enige stap zijn.

Eventueel via een facebookgroep een berichtje door de administrators laten plaatsen. Maar dat zou ik persoonlijk al niet gevraagd hebben. Maar afijn, ik zie het sporadisch wel eens voorbij komen.

Ik ben bang dat je dit keer pech hebt... Maar wie weet loop je hem toevallig nog eens voorbij :)

Over hetgeen wat mensen over stalken zeggen: geloof me, ik ben ooit gestalkt. Een berichtje vanaf het hoofdkantoor met 'persoon x zag je lopen tijdens je dienst op datum x. *handige zin*, mocht je het willen, dan sturen we haar gegevens door en anders blijft het bij dit berichtje.' is naar mijn idee echt geen stalken.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 18:37

Jeetje, overdrijven is ook een vak. Alsof ze moet opgepakt worden en een gevaar is voor de maatschappij.

TS, ik vrees dat je op het toeval gaat moeten wachten en dan je angst zal moeten overwinnen als je wilt dat er iets gebeurt. Als het meant to be is, gaat dat zeker gebeuren. Ik ben benieuwd :-)

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 18:41

Mijn hemel wat een reacties hier. Een beetje liever tegen elkaar zou best kunnen.

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 18:42

Ik zou nog gewoon wat bestellen bij DHL en de bezorger uitnodigen voor een kopje koffie of iets liefs geven met je telefoonnummer erin... Zolang je hem niet achter na rijdt en klem rijdt valt het allemaal wel mee *\o/*

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-20 18:47

Mazida schreef:
Ik zou nog gewoon wat bestellen bij DHL en de bezorger uitnodigen voor een kopje koffie of iets liefs geven met je telefoonnummer erin... Zolang je hem niet achter na rijdt en klem rijdt valt het allemaal wel mee *\o/*

Haha ik woon daar niet. 1 uur verder op, anders had ik dat inderdaad gedaan wanneer ik wat nodig had van internet haha
Net als de rest zegt meer opties zijn er niet inderdaad en ga ik ook niet doen.
Maar zoals de rest mij neer zet als stalker, tuurlijk geloof het lekker zelf. :)

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 18:48

Ken je niemand in de buurt daar waar je je pakketje kunt laten bezorgen en kunt wachten op de bezorger?

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 18:53

Mazida schreef:
Ken je niemand in de buurt daar waar je je pakketje kunt laten bezorgen en kunt wachten op de bezorger?

Als je zo ver gaat kun je net zo goed in een regenpak bij de bushalte gaan staan.

Echt, waarom MOET er met alle geweld contact worden gelegd met die man?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 19:00

Als dit al stalking is 8)7 geloof me dat is het absoluut niet. :n Dat is wel een beetje anders.

En ja vroeger deed je niks anders. Dan las je een oproep in de lokale krant ik zag je fietsen, meisje met je bruine jas en leuke staartjes om 3 uur op de kerkstraat met je zwarte fiets,

En bijvoorbeeld bij de zwarte cross is hetzelfs gebruikelijk na de cross om oproepen te doen wie die leuke blonde is, of die jongen met die blauwe klompen. :))

En langer geleden was er zelfs een efteling jongen deze is toen gevonden.

Ik snap de vraag van ts en ik hoop dat het gaat lukken op de een of andere manier.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 19:40

Ik zou het toch wel heel leuk vinden als dit effect heeft. _O- Al is het voor een praatje, een vriendschap of minder. Nee heb je, ja kan je krijgen.

Krankzinnig vind ik de vreemde reacties van verzuurde Bokkers hier. Dit is geen stalken. :roll:

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 19:52

Wauw jongens kom op zeg!

Ik heb aan de andere kant gestaan. Ik werkte in de horeca en avondje staan praten met een jongen. Heel gezellig en hij hield mij op een rustige avond gezelschap.

Daarna nooit meer aan hem gedacht (had al een vriend dus niet opzoek haha) Krijg ik mijn chef aan de telefoon die lachend verteld dat er een jongen naar mij gevraagd had.

Hij heeft ook gezegd dat hij geen gegevens van mij kan geven en dat ook niet gedaan, maar die jongen had zijn nummer achtergelaten.

Ik heb er uit eindelijk niets mee gedaan, maar vond het wel grappig.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 20:31

Moderatoropmerking:
Zouden jullie het topic wel gezellig willen houden? Een kanttekening of kritische noot plaatsen mag best, maar dat is nu wel voldoende aangegeven en bovendien hoeft dat niet met zulke extreme bewoordingen als 'sneu', 'eng', of 'krankzinnig'.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 21:33

Vaker dit soort topics gezien.
Hartstikke leuk!
En spannend hoe het soms kan lopen.

Jammer helaas.

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 21:48

Tast corona ook hersenen aan.. :+ Lig ook echt in een scheur om de reacties.

En no way dat een jongen daar ooit mee zou zitten als een leuke dame haar nummer achter laat voor hem.

Jammer dat het zo is afgelopen TS. En trek je ook niet te veel aan van de reacties. Het is een leuke actie en wie weet de volgende. <<)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 22:00

Zo te lezen is er voor ts al een plek gereserveerd in de zwaarste TBS kliniek. Ts, jammer dat het op niets is uitgelopen , volgende keer maar meteen op de koffie vragen en zeker niet op bokt zetten.

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-20 22:06

bigone schreef:
Zo te lezen is er voor ts al een plek gereserveerd in de zwaarste TBS kliniek. Ts, jammer dat het op niets is uitgelopen , volgende keer maar meteen op de koffie vragen en zeker niet op bokt zetten.

Whahah :') deze reactie is sarcastisch denk ik?
Wie weet dat ik hem nog een keer tegen kom dan spreek ik hem nog eens aan.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 22:35

Ik heb ooit een jongen mee uitgevraagd via een servetje. Had mijn nummer erop geschreven. De afloop was uiterst humoristisch

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 22:43

purny schreef:
Ik heb ooit een jongen mee uitgevraagd via een servetje. Had mijn nummer erop geschreven. De afloop was uiterst humoristisch

Willen we weten nu :') :j

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 22:45

L_iek schreef:
purny schreef:

Willen we weten nu :') :j

Yes please *\o/*

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 22:48

Haha ik vind dit juist wel mooi. Reallife tinder :').
Misschien voelt hij zich wel heel erg gevleid en wil er wel wat mee en als hij dat niet wil en hij reageerd er dan niet op weet TS nog steeds niet wie het is dus kan het boekje toch dicht?

En ik ken ook de andere kant dat via mijn baas info over mij gevraagd werd. Heb jij nog een zusje, hoe heet ze en hoe oud is ze, 20?
Mijn baas is 26 en ik ben 32 :') .
Ik vond het wel grappig en mijn baas is netjes discreet gebleven en heeft mijn naam niet genoemd en heeft gezegd dat als hij het zo graag wil weten hij het mij zelf kan vragen.