Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Junia schreef:Een maandje terug ongeveer had ik me met de vrachtwagen klem gereden in een woonwijk. Nou heb ik best nog wat moeite met achteruit rijden en het was vooruit al behoorlijk krap, dus ik dacht echt 'hier kom ik NOOIT meer weg.'
Gelukkig waren er een paar hele lieve omstanders met veel geduld die mee wilden kijken dat ik geen auto's, bomen of lantaarnpalen raakte en die het achteropkomende verkeer tegenhielden. Dankzij hun hulp ben ik er uiteindelijk met enorm veel moeite en 1000x steken schadevrij uit gekomen.
Wat een nachtmerrie was dat!
future_vet schreef:Een presentatie in het engel geven. Heb daar 4 jaar tegen op gekeken en vorige week woensdag dan eindelijk de thesispresentatie gegeven. (En het viel nog een soort van mee ook)
JorineV schreef:future_vet schreef:Een presentatie in het engel geven. Heb daar 4 jaar tegen op gekeken en vorige week woensdag dan eindelijk de thesispresentatie gegeven. (En het viel nog een soort van mee ook)
Wat goed, gefeliciteerd! Is het nu dan ook tijd om je boktnaam aan te passen?![]()
Machie schreef:Suzanne F. schreef:Jeetje, ben ik dan iemand die totaal geen uitdagingen uitgaat? Er is eigenlijk niks waarvan ik van tevoren dacht dat ik het niet kon. Als ik ergens aan begin dan ben ik er eigenlijk wel van overtuigd dat ik het kan en/of goed zal afronden. Als ik echt van iets denk dat het compleet kansloos is dan begin ik er niet eens aan.
nee hoor, ik net zo