We gaan even een hapje eten
Laten we ergens een drankje doen
Aaaargh. Sowieso kan ik vaak erg slecht tegen het taalgebruik van anderen, want zelf doe ik het altijd zo goed

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Many schreef:Toen ik op zoek was naar iemand die op mijn trouwdag mijn haar en make-up kon doen, heb ik alle websites waarop het woord 'bruidje' stond direct weggeklikt. Je bent toch (hopelijk) volwassen als je trouwt, waarom zeggen zoveel mensen dan bruidje? Bruidegommetje hoor je dan weer nooit, toch gek
Of, ook zo erg: vrouwen die zeggen dat ze een 'bedrijfje' zijn gestart. Meid, neem jezelf serieus en noem het gewoon je bedrijf!
Many schreef:Of, ook zo erg: vrouwen die zeggen dat ze een 'bedrijfje' zijn gestart. Meid, neem jezelf serieus en noem het gewoon je bedrijf!
Negerzoen schreef:'Een hapje gaan eten' is de ergste in z'n soort.
fjordjes schreef:Drankjes en dansjes doen. Een bammetje eten, een hapje eten. Als volwassenen spreken over m'n zusje/broertje (mijn zus noemt mij nog steeds zusje) Dinnetje, m'n mannetje (als in zijnde echtgenoot)
Shae schreef:Ik begin me nu af te vragen waarom ik nooit ben omgelegd.![]()
Met m'n paardje (1.50), mannetje (1.95), jurkjes, rokjes, hakjes, mooie nageltjes, wijntjes, hapjes, koekjes, etentjes et cetera ben ik een heel blij vrouwtje dat stukjes code schrijft en probleempjes oplost als ze een dagje werkt. Straks nog even een uurtje inloggen om een stukje werk af te ronden en weet ik veel wat ik allemaal verklein.
Het spijt me.