Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLoki schreef:Ik loop altijd bij iedereen te bedelen om HelloFresh kortingsbonnen voor mij te bestellen met ING puntendus… wie nog heeft, ik ben er dol op!!!
Desireeeee schreef:We zitten er nu ook over te denken om Pathé unlimited voor 4 maanden te kopen, omdat we nu steeds regelmatiger naar de bios gaan. Maar we twijfelen of er de komende tijd genoeg leuke films uitkomen![]()
Verder heb ik meer dan 38.000 punten, dus ik kan er genoeg mee doenVerder vergelijk ik de prijzen regelmatig omdat het niet altijd goedkoper is, maar voor dagjes weg & voor kortingsbonnen (rituals, kleding, jbl) kan het erg voordelig zijn!
Snorlex schreef:Ik kijk inderdaad vaak ook even, als ik iets wil hebben, of er in de ING-winkel nog kortingsbonnen zijn. Laatst bijvoorbeeld een horloge bij Brandfield. Toch weer 10% korting.
Nirvana_ schreef:Even een schopje, want een kennis van mij heeft 430.000 punten en nooit gebruikt
Zou de pathé Unlimited pas meerdere keren te bestellen zijn? Ik betaal nu het normale bedrag, met korting is dat altijd leuk
xLoki schreef:Ik loop altijd bij iedereen te bedelen om HelloFresh kortingsbonnen voor mij te bestellen met ING puntendus… wie nog heeft, ik ben er dol op!!!