Wat doen met je ING punten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Wat doen met je ING punten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 14:32

Zie mijn link, je moet een betaal en een spaarrekening hebben.

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 14:44

Ik loop altijd bij iedereen te bedelen om HelloFresh kortingsbonnen voor mij te bestellen met ING punten :+ dus… wie nog heeft, ik ben er dol op!!! :D

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 14:52

Ze geven 35% op Reebok voor 500 punten, die vond ik wel leuk :D

neetoch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 14:55

Ik lees de topic titel en denk huh? Punten bij de ING?

Dus ik ga kijken en lezen hoe dat dan zit en denk zo dat is kassa als je dus volgens het ING automatisch punten spaart, log ik in heb ik geen punten!! Terwijl dat wel zo zou moeten zijn met een betaalrekening.

Heb ik het nu niet goed begrepen? Want ik kan ook nergens vinden hoe je het eventueel zou moeten starten dat je ze spaart.

Oh je moet een spaar en een betaalrekening hebben? Dat maakte ik er namelijk niet uit op , maar ik zal het dan wel niet goed begrepen hebben.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 15:01

Afbeelding
Je moet een spaarrekening en een betaalrekening hebben inderdaad.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 17:03

xLoki schreef:
Ik loop altijd bij iedereen te bedelen om HelloFresh kortingsbonnen voor mij te bestellen met ING punten :+ dus… wie nog heeft, ik ben er dol op!!! :D

Ik ga ieder jaar weer de hele familie af :')

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 17:04

Snorlex schreef:
xLoki schreef:

Ik ga ieder jaar weer de hele familie af :')

Ik heb de hele familie al gehad :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 19:01

De pivo staat er ook op met korting. Hmm ik ga er eens over denken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 19:03

xLoki schreef:

Maar hoe gebruik je die dan! Ik dacht dat je die maar 2 keer per account kon gebruiken :P

Ik vind hellofresh met korting namelijk best aantrekkelijk. Zonder korting veels te duur :')

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 19:06

De HelloFresh korting kun je per rekeningnummer 1x per jaar ‘aankopen’. Ik heb 2 ING rekeningen en een gezamenlijke ING rekening. Ik kan dus drie keer de korting kopen (mits genoeg rentepunten per rekening). Mijn ouders hebben ook twee ING rekeningen en mijn broertje heeft er ook 1. Dus zes keer korting per jaar :Y)

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 19:18

Ik wil mijn rekening sluiten dus dacht even de punten te gebruiken voor een korting. Geen idee wat mis gaat maar ik krijg iedere keer na de bestelling een foutmelding.

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 19:25

Ik heb ook megaveel punten. Maar als je iets wilt kopen met je punten moet je altijd erg veel bijbetalen.
Zonder de punten koop ik de producten altijd nog goedkoper in de winkel.
Heb ooit eens kaartjes voor een pretpark genomen met de punten. Dat was nog leuk maar verder staat kan ik niks vinden wat ik nou een leuke deal vind.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 19:26

Ik kijk alleen bij points only deals. De jbl korting heb ik al paar keer gebruikt

Desireeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 20:55

We zitten er nu ook over te denken om Pathé unlimited voor 4 maanden te kopen, omdat we nu steeds regelmatiger naar de bios gaan. Maar we twijfelen of er de komende tijd genoeg leuke films uitkomen :))

Verder heb ik meer dan 38.000 punten, dus ik kan er genoeg mee doen :') Verder vergelijk ik de prijzen regelmatig omdat het niet altijd goedkoper is, maar voor dagjes weg & voor kortingsbonnen (rituals, kleding, jbl) kan het erg voordelig zijn!

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 01:11

Laatst inderdaad een rituals kortingscode gekocht met points only, mooi meegenomen want moest was spulletjes hebben..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 01:43

Desireeeee schreef:
We zitten er nu ook over te denken om Pathé unlimited voor 4 maanden te kopen, omdat we nu steeds regelmatiger naar de bios gaan. Maar we twijfelen of er de komende tijd genoeg leuke films uitkomen :))

Verder heb ik meer dan 38.000 punten, dus ik kan er genoeg mee doen :') Verder vergelijk ik de prijzen regelmatig omdat het niet altijd goedkoper is, maar voor dagjes weg & voor kortingsbonnen (rituals, kleding, jbl) kan het erg voordelig zijn!

Ik heb de unlimited pas jaren gehad en juist die films die niet leuk leken vond ik de beste films! Dus lekker doen, helemaal waard. :D

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 08:41

Ik heb toevallig gister zitten kijkem naar de pathe kaart.

Bij 1 keer in de maand naar de bios heb je al winst, na de 4 maanden.
Zag in de agenda meer dan 4 films staan waar ik heen zou willen. Even vrienden overhalen om er ook een te nemen en dat wordt gezellig ons uitje haha

Desireeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 09:17

Goed om de ervaringen / wensen te horen :D

Wij denken er ook zo over idd, 4x naar de film en je hebt het eruit.. Dan kan je ook wat vaker gaan naar films die je idd niks lijken, of mn vriend en ik zouden zelfs in staat zijn om dan lekker alleen te gaan haha. En je gaat ook makkelijker met vrienden ja!

Ik denk dat we het wel gaan doen :') Vanavond nog maar even overleggen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 09:47

Restaurant cheque, reebok bonnen, centerparcs binnen, Adidasbonnen en zodra er acties komen met 0,01 cent is het leuk. Ik maak er regelmatig gebruik van

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 10:08

Ik kijk inderdaad vaak ook even, als ik iets wil hebben, of er in de ING-winkel nog kortingsbonnen zijn. Laatst bijvoorbeeld een horloge bij Brandfield. Toch weer 10% korting.

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 21:46

Even een schopje, want een kennis van mij heeft 430.000 punten en nooit gebruikt :+

Zou de pathé Unlimited pas meerdere keren te bestellen zijn? Ik betaal nu het normale bedrag, met korting is dat altijd leuk :D

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 22:33

Snorlex schreef:
Ik kijk inderdaad vaak ook even, als ik iets wil hebben, of er in de ING-winkel nog kortingsbonnen zijn. Laatst bijvoorbeeld een horloge bij Brandfield. Toch weer 10% korting.

En wat te denken van de softwarepaketten?
Windows 10/11 voor 16 euro is toch wel een iets betere prijs dan de gemiddelde winkel ervoor vraagt.

Ook horloges kunnen de moeite waard zijn, zeker de wat duurdere modellen.
Voor de rest moet het bij je passen en inderdaad, sommige aanbiedingen zijn qua prijs beter dan anderen.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 07:54

Nirvana_ schreef:
Even een schopje, want een kennis van mij heeft 430.000 punten en nooit gebruikt :+

Zou de pathé Unlimited pas meerdere keren te bestellen zijn? Ik betaal nu het normale bedrag, met korting is dat altijd leuk :D

Max 2 bonnen per rekening.
Ze moeten voor 20 juli verzilverd worden en de 4 maanden gaan dan direct in.
Je kan er dus niet meerdere kopen om langer naar de film te kunnen.

Je kan er wel 2 kopen om samen met iemand (steeds de zelfde) er heen te kunnen.

Mijne loopt vanaf vorige week. Ook al weer afgezegd, zodat het niet betaald doorloopt na de 4 maanden

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 08:16

Ik kijk soms naar die punten en denk dan: "was dit maar een bedrag in euro's"

Meer doe ik niet met die punten. :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 09:19

xLoki schreef:

Ja me too! *\o/* mocht iemand een paar punten kunnen missen.... Ik word heel blij van de HF korting!

Verder koop ik altijd de korting voor fotoboeken. Dat scheelt 50%. Gisteren toevallig weer een boekje gemaakt met de korting.