Kana schreef:Half.
Kerst was altijd heerlijk lui niks doen. Kerstmiddag in de stad (is van het oosten denk ik?) en daarna bij de ouders lekker eten en gezelligheid.
Maar sinds ik een relatie heb met mijn vriend en in Utrecht woon is kerst vooral auto rijden. Zijn ouders zijn gescheiden(dus moeten we daar 2 keer heen) en wonen aan de west kant van het land en mijn ouders in het oosten. Vorig jaar 3 dagen kerst moeten vieren en vooral in de auto gezeten om het hele land door te crossen. Het is nu meer verplichting geworden dan genieten.
Ik zou echt dolgraag alle verplichtingen af willen zeggen en thuis op de bank foute kerstfilms willen kijken. Heerlijk samen een foute trui en een echte boom in de woonkamer!
Ik was daar ook nooit zo"n liefhebber van, altijd dat gedoe . Nu ze er al jaren niet meer zijn mis ik ze elk jaar meer. Nu moet ik zeggen dat ik zowel met ouders als schoonouders een hele fijne band had.
Dat mag toch dus waarom niet.
Tegenwoordig zie ik eerder een strik dan een piek. Ook mooi, maar ik blijf heel traditioneel bij de piek.
Ik boos natuurlijk haha. Andere piek bij de kringwinkel gaan halen. Die was helaas hetzelfde lot beschoren. Ik nog bozer, weg Kerstsfeer
Ik heb gezegd dat ik ze niet meer uit de knoop haal, dus hij wikkelt ze nu per snoer over een stuk karton, veel handiger zo haha. In tegenstelling tot hem draag ik een bril, en die lichtjes weerkaatsen en flikkeren als een gek in mijn glazen
?

eerst maar kijken of we er iemand anders blij mee kunnen maken. Anders kan ‘ie altijd nog op de slaapkamer
. Ik heb twee keer voor de kat zijn kont een halve dag in de auto gezeten. Dan ben je er ook wel klaar mee. Ze vieren t maar zonder mij
. Ik ben voor het eerst in 7 jaar alle kerstdagen vrij, dus wij nemen het er ook van 
hoop dat t komende weken wel weer omslaat dat ik er wel zin ik krijg