Thioro schreef:Ik zie het probleem niet echt.
Zelf vraag ik het nooit, op een avondje zou het hoogstuitzonderlijk zijn dat ik a) mijn phone uit m'n zak pak b) internet nodig zou hebben en c) ik geen 4g bereik heb.
Ook voor een weekend red ik het wel met m'n 4g, heb onbeperkt internet.
Mensen die bij mij komen vragen soms wel het wachtwoord. Om bvb de kinderen zoet te houden of omdat ze een paar dagen blijven en wifi handiger is.
Ik wijs ze de modem en dan mogen ze die ellenlange cijferlettercode helemaal zelf ingeven.
Ik stel nooit een eigen wifi wachtwoord in, gewoon wat op het stickertje staat. Kan toch niemand onthouden en enkel mensen in huis kunnen er aan.
Heb er verder ook helemaal geen privacy issues mee.
Ook nog nooit gemerkt dat ik daarna ineens meer te betalen had.
Het vetgedrukte deel, dat snap ik wel hoor. Met het zoet houden van de kinderen, daar heb ik het moeilijker mee. Hoezo heb je daar mijn wachtwoord voor nodig, denk ik dan, zijn er geen andere manieren? Ik sta sowieso wel niet erg bekend om mijn geduld met/begrip voor kinderen, daar ben ik me zéér van bewust
Daar zal het zeker ook wel mee te maken hebben. Als ze mij om potloden vragen, geef ik die heel graag, vind het altijd heerlijk om te zien hoe ze zich zonder al die technologie kunnen bezig houden. Dat is dan weer een andere kwestie

In Duitsland tenminste wel, aangezien ik die heb.
Zet je ze ook een schaaltje paprika's voor als ze van de ouders wel een koekje mogen? Wat een bemoeienis zeg.
Dat mogen de mensen wel weten hoor.
wij hebben obi Lan kanobi mijn broer heeft Michiel de router