Wat komt er op jouw verlanglijstje?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 18:52

Melvern schreef:
Ik ben nogal geobsedeerd door de maan. Nou wil ik naar de maan of een maanlamp :p

Als je nog tijd van leven hebt, ga jij meemaken dat je "gewoon" naar de maan kunt vliegen.
Begin alvast met sparen.....

Druif_01

Re: Wat komt er op jouw verlanglijstje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-20 19:49

Ik zou het er gewoon allebei opzetten, kunnen ze nog kiezen ;)

Inmiddels heb ik ook een grote theemok aan mijn lijstje toegevoegd, maar dan ook echt groot, minimaal een halve liter.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 20:19

moonsparkle schreef:
Hier doen we online sinterklaas. Hebben lootjes getrokken, versturen cadeaus en een kaart via greetz(dan staat er geen regio stempel op) met een gedicht. Denk dat kerst en oud en nieuw niks word.

Dit doen wij ook. Cadeautjes gaan met de post (of worden bij mijn ouders gebracht en wanneer de juiste persoon daar eens komt komende tijd neemt die het alvast mee). En dan gedicht er bij, en we doen online meeting, dan met TeamVieuwer oid de gedichten voorlezen, cadeautjes openmaken en het gezellig hebben met elkaar.

Edit: dit dus met mijn ouders, broer + zijn vriendin, zusje + haar vriend en ikzelf met mijn partner.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 23:52

Wat goed dat iedereen al nagedacht heeft over andere mogelijkheden voor de feestdagen!
Wij slaan Sinterklaas dit jaar maar over en voor kerst hebben we nog niet besproken.

Druif_01 schreef:
Ik zou het er gewoon allebei opzetten, kunnen ze nog kiezen ;)

Inmiddels heb ik ook een grote theemok aan mijn lijstje toegevoegd, maar dan ook echt groot, minimaal een halve liter.

Ikea heeft fijne thee glazen van 0,4L. Zijn eigenlijk bier pullen geloof ik :+

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 09:12

Nespresso heeft mega glazen...
Blond amsterdam heeft ook 0.5 liter mokken :D

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-20 09:22

Oh ja een belangrijke aanvulling, ik wil ook een leuke mok :D Blond Amsterdam is dus een goede optie. Daar heb ik de iets kleinere maat al van, maar voor thee vind ik die net te klein.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 22:21

Ik heb nezerlf maar gekieteld. Ik had een boek getipt gekregen, had nog een tegoedbon van een internetclub die dat boek in de collectie had. Boek dus besteld.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 22:25

Druif_01 schreef:
Oh ja een belangrijke aanvulling, ik wil ook een leuke mok :D Blond Amsterdam is dus een goede optie. Daar heb ik de iets kleinere maat al van, maar voor thee vind ik die net te klein.

Ze hebben een hele leuke winterlijn, met thee tip/ petit fours schoteltje erbij. Ik heb de set voor mij zelf in de kast staan en voor m'n zusje met kerst gekocht alvast :)

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 22:28

Ik wil dit jaar nuttige dingen: t-shirts met lange mauwen, ondergoed en sokken. Oh en vast nog 100 dingen die ik vergeet.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 23:40