Melvern schreef:Ik ben nogal geobsedeerd door de maan. Nou wil ik naar de maan of een maanlamp :p
Als je nog tijd van leven hebt, ga jij meemaken dat je "gewoon" naar de maan kunt vliegen.
Begin alvast met sparen.....
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

moonsparkle schreef:Hier doen we online sinterklaas. Hebben lootjes getrokken, versturen cadeaus en een kaart via greetz(dan staat er geen regio stempel op) met een gedicht. Denk dat kerst en oud en nieuw niks word.
Druif_01 schreef:Ik zou het er gewoon allebei opzetten, kunnen ze nog kiezen
Inmiddels heb ik ook een grote theemok aan mijn lijstje toegevoegd, maar dan ook echt groot, minimaal een halve liter.
Blond Amsterdam is dus een goede optie. Daar heb ik de iets kleinere maat al van, maar voor thee vind ik die net te klein. Druif_01 schreef:Oh ja een belangrijke aanvulling, ik wil ook een leuke mokBlond Amsterdam is dus een goede optie. Daar heb ik de iets kleinere maat al van, maar voor thee vind ik die net te klein.
Maartje1990 schreef:Wij zijn net verhuist en ik ben al jaren aan het sparen voor boerenbont nu hebben we het voor het eerst in gebruik maar mis nog eea dus dat staat op mijn verlanglijstje