Naar welke cursus stuur jij je parter?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 22:10

Marije_1997 schreef:
Heb geen partner maar een goeie vriend van me zou ik 100% op kookcursus sturen. Als je al niet eens weet hoe je kip in een oven maakt en dat je daarvoor een ovenschaal nodig bent hahaha (en dat is 23 en wil opzich zelf wonen)

Ik kan je vertellen dat je zonder dat je dat weet wel prima op jezelf kan wonen :')
Ik maak nooit kip in de oven :+
Maar ik heb wel ovenschalen voor de rest wat ik wel in de oven maak :P
Laatst bijgewerkt door Goldie op 23-09-20 22:14, in het totaal 2 keer bewerkt

Horsier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 22:12

Een cursus ontspannen.
Hij werkt super hard en is veel van huis maar wanneer die dan thuis is kan die ook niet stil zitten.
Geloof niet dat ik hem ooit een film in een keer heb zien afkijken.
Na een half uur zet ie hem alweer af omdat ie iets moet gaan doen...

Steeph

Re: Naar welke cursus stuur jij je parter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 22:16

Hier ook een cursus plannen en de communicatie daarvan.
Voorbeeld: een halve ochtend ergens heen rijden, zonder voor een dichte deur komen te staan :)*

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 22:16

Cursus 'vrouwen begrijpen zonder dat je moet vragen wat er is' >;)

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 22:24

Mindfullness, hij is zo geautomatiseerd in zijn denken dat hij zich totaal niet bewust is dat het ook anders kan.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 22:32

Pepperrr schreef:
Oooh dekens stelen, zo een heb ik er ook! Scheelt dat hij super warm is dus dat ik toch geen dekens nodig heb :')

En, óf hij draait 90 graden in bed, óf hij rolt me 'klem' tussen hem en de rand van het bed zodat ik doodstil moet liggen omdat ik er anders af kukel _O-

Een cursus 'hoe slaap je met je vriendin' komt wel van pas :))

Hier is het andersom, hij is wel de gene die altijd lekker warm is en ik steenkoud.
Maar ik ben degene die de dekens inpikt en hem naar het randje van het bed verwijs. :')
Wat dat betreft heeft hij met mij wel wat te stellen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 22:37

Cursus toiletdeur achter de kont dichtdoen. De reden spreekt voor zich.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 22:39

Cursus humor. Maar echt. Ik dacht altijd van mezelf dat ik een man zou treffen die mij zou toppen in humor. Deze heeft achteraan gestaan bij het uitdelen. Sterker nog, hij was te laat. De humor was op. Hij zegt dat hij op z'n grappigst is als hij serieus is. En dat is dan wel weer grappig. En hij doet echt zijn best. Maar wat er niet in zit kan er ook niet uitkomen...

Maar goed. Ik wilde ook geen bruin paard. Of in een flat wonen. En dacht dat ik zou gaan lesgeven op het havo/vwo bovenbouw.

So far my life. +:)+

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 22:46

frankiej schreef:
Wat doen jullie met een vent? Er deugt toch weinig van als ik het zo lees :D :Y)

Ik heb een lieve vriend. <3
Maar soms schort het gewoon nog wat in zijn opvoeding. :))

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 23:08

Schemerdier schreef:

Yeah right! :D

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 23:14

Pfoeh, heb op dit moment geen vriend of partner, maar als een sollicitant aankomt met een cursus masseren op zijn CV maakt hij wel veel kans om de baan te krijgen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 23:22

XxLiEsJuHhxX schreef:
Cursus: doe wat met je leven

Mijn vriend is werkeloos, geen rijbewijs (voorheen altijd in de stad gewoond) en buiten dat hij zeker weet dat hij niet meer wilt werken in het gebied wat hij voorheen deed, weet hij absoluut niet wat hij wel wilt gaan doen en heeft hij ook geen zin om dat uit te zoeken.

Hihi en een cursus over opruimen en lege dingen weg gooien enz is ook wel welkom :D

Je moet wel veel van hem houden dan :P

Haha ik ga stuk om de reacties.

De cursus hoe ga je om met... En dan je eigen naam vind ik geniaal bedacht ook.

:D

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 23:25

Ik ga gewoon volledig voor de tweedaagse cursus van kimmie :D

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 23:31

Gimme_Joy schreef:
Cursus humor. Maar echt. Ik dacht altijd van mezelf dat ik een man zou treffen die mij zou toppen in humor. Deze heeft achteraan gestaan bij het uitdelen. Sterker nog, hij was te laat. De humor was op. Hij zegt dat hij op z'n grappigst is als hij serieus is. En dat is dan wel weer grappig. En hij doet echt zijn best. Maar wat er niet in zit kan er ook niet uitkomen...

Maar goed. Ik wilde ook geen bruin paard. Of in een flat wonen. En dacht dat ik zou gaan lesgeven op het havo/vwo bovenbouw.

So far my life. +:)+

Het kan mij gewoon niet voorstellen dat iemand zo niet grappig kan zijn :')

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 23:53

Asciugamano schreef:
Schemerdier schreef:

Yeah right! :D

In dit verband zou ik de cursus "telepathie bestaat niet, en hoe in plaats daarvan, verbaal te communiceren over wat je dwars zit" voorstellen, uiteraard alleen voor vrouwen.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 06:52

Ik heb niet het idee dat mijn vriend een cursus nodig heeft.
Het enige waar hij totaal geen last van heeft is gaten in ondergoed of sokken, ik vind dat behoorlijk ergerlijk... Dus misschien cursus "sokken en onderbroeken met gaten weggooien."

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 07:05

Fotografie. :+

Mijn foto van hem:
Afbeelding

Zijn foto van mij. :(
Afbeelding

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 07:07

Naar een cursus filosofie.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 07:19

Cursus peper in de reet!

Ik heb een ontzettend lieve vent, maar hij mag wel iets meer power zo nu en dan bij ons thuis is hij altijd de laatste.

Gaan we ergens naar toe moet hij aaaaltijd nog z'n schoenen aan doen. Moet er iets gebeuren dan doet hij dat straks wel even. :+ Ik moet er wel bij zeggen ik ben een vreselijk grimmig persoon en totaal niet rustig dus het compenseert wel mooi. :P

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 07:21

Goldie schreef:
Marije_1997 schreef:
Heb geen partner maar een goeie vriend van me zou ik 100% op kookcursus sturen. Als je al niet eens weet hoe je kip in een oven maakt en dat je daarvoor een ovenschaal nodig bent hahaha (en dat is 23 en wil opzich zelf wonen)

Ik kan je vertellen dat je zonder dat je dat weet wel prima op jezelf kan wonen :')
Ik maak nooit kip in de oven :+
Maar ik heb wel ovenschalen voor de rest wat ik wel in de oven maak :P

Ik heb geen ovenschalen en kreeg gisteren van iemand een nieuwe pyrex aangeboden, maar zou niet weten wat ik er mee moet. Dus heb netjes gezegd dat er beter een ander mee blij gemaakt kan worden. Het is zeker 10 jaar geleden dat mijn oven gebruikt is. Nou ja, ik bak alleen af en toe broodjes af en dat is eigenlijk ook het enige waarvoor de oven ooit gebruikt is. Ik heb wel eens een cake gebakken, maar dat is ook zeker 10 jaar terug. Ik ben van het wokken en roerbakken. Je hebt eigenlijk geen aardappelen meer nodig, rijst en pasta verveelt nooit. Af en toe een salade.

Als ik alles zo lees ben ik blij dat ik geen relatie heb. Ik wil iemand met wie je goed kunt praten, maar die ook duikt en op dezelfde manier daarin fanatiek is als ik. Dat betekent dus dat mijn huis net een duikschool is, er is geen vertrek waar niet iets van duikspullen ligt. De woonkamer is de plek om automaten en trimvesten te drogen, de badkamer voor het droogpak, de hal is de plek voor de flessen, reservemateriaal in slaapkamer, en in de auto liggen spullen die ik niet continu heen en weer wil slepen zoals onderpakken en ook weer flessen.
Iemand die traag is, daar word ik helemaal tureluurs van, dus die maakt geen kans. Ik hou ook niet van uitslapers. Als ze kunnen koken en masseren is dat een voordeel, ik vind daar niets aan.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 07:42

Captain schreef:

Mijn foto van hem:
[ [url=m/UioOlp.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/FrmdSi.jpg]Afbeelding[/url] ]

HAHAHA hier moest ik even om lachen :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 07:45

Captain schreef:

Mijn foto van hem:

Nooooh :(:).

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 07:49

Ik kan er wel een paar bedenken haha.

Vooral huishouden, denk ik. Hij ruimt bijvoorbeeld altijd de tafel af nadat we gegeten hebben, maar zet de borden met restjes dan gewoon op het aanrecht, kan ik die er later gaan afkrabben en overschot uit de potten/pannen halen en opbergen in potjes in de ijskast/diepvriezer.

En kleren opruimen. Ik was, droog en vouw op. Leg zijn kleren netjes opgevouwen in een wasmand voor zijn kast. Hij leeft dus uit die wasmanden, in plaats van de kleren in zijn kast te leggen. En verder ligt het in de woonkamer en slaapkamer ook altijd vol met kleren en schoenen van hem.

En gewoon opruimen ook haha. Hij neemt iets uit een kast, en laat het na gebruik liggen. Vreselijk :+

Koken zou fijn zijn. Hij kan met moeite een ei bakken, serieus. Heeft laatst een lasagne in de oven gestoken, plat op de glazen ovenschaal in plaats van op een rooster. Ovenschaal is in 1000 stukjes gesprongen. Hij is gék van spaghetti (ik helemaal niet), ik maak dan altijd super veel zodat ik ook veel kan invriezen, en dan helpt hij soms wel met groentjes snijden, maar hij wilt enkel de paprika in reepjes snijden als ik de zaadjes er al uit gehaald heb, en de champignons nadat ik de steeltjes al verwijderd heb. Uien en knoflook begint hij niet eens aan :+ En eerlijk, hij is er zo traag in dat ik al 10x ben doodgevallen van de honger haha.

Oeh, en geld beheren. Maar hij zou daarover hetzelfde over mij zeggen hoor hahaha. Hij noemt mij gierig, ik noem wat ik doe "bewust met geld omgaan", en hem een "over-de-balk-smijter". Ik neem hem dus niet mee naar de supermarkt, die man komt altijd thuis met dingen die we totaal niet nodig hebben.

Time-management. Als we ergens om 14u moeten zijn, zeg ik dat we er om 13.30u moeten zijn.

En de dingen niet zo overdenken. Als hij in huis een klusje moet doen, verandert hij 10x van idee over hoe hij dat gaan aanpakken. Ik ben compleet anders, bij mij moet het vooruit gaan. Ik denk wel na voor ik iets doe, maar lang niet zo lang als hij dat doet. Tegen dat hij er eindelijk aan begint, zou ik al klaar zijn. Mijn hordeur zou wss minder stevig zijn, maar ze zou even goed werken denk ik dan :+

Ach, 't is echt een goeie vent hoor. Lief, zorgzaam, attent, een harde werker, handen aan zijn lijf. Maar van sommige dingen heeft ie geen kaas gegeten - net zoals ik waarschijnlijk. Ik vraag hem straks eens welke cursussen hij mij zou willen laten doen haha.
Laatst bijgewerkt door LWDaisy op 24-09-20 07:54, in het totaal 2 keer bewerkt

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 07:50

moonsparkle schreef:
Cursus klok verzetten zodat we elke dag ruim voldoende knuffeltijd hebben <3

Hoe wel hij best weet hoe je de klok moet verzetten kan hij daar misschien ook leren hoe je dat dan oplost met je werk -:)

Heeft hij dan niet gewoon meer aan een cursus tijdmanagement?

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 08:17

Captain schreef:

Mijn foto van hem:

_O-

Ach, hij roept in ieder geval niet dat je aan de kant moet omdat hij een mooie foto van de waterval wil maken :+