Wanneer ik mijn kinderen niet meer draag, kan ik het wel eens doen, maar vind het nu veel te zonde als er eentje overheen spuugt ofzo
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

- een heel mooie jas gekocht bij de ANWB van het merk Human Nature. Het is bij mij altijd een regelrechte ramp om een jas te vinden doordat ik lang en slank ben. Ben gek op Parka's van Airforce, maar daar hang ik in
Veel te kort... Heb daarom maar deze jas gekocht, precies gemaakt voor lange mensen en ben er heel blij mee! (Zo ANWB ziet 'ie er nu ook weer niet uit...)
CairnTerrier schreef:Leuke jassen komen voorbij! Ik heb een maand geleden een - al zeg ik het zelf- een heel mooie jas gekocht bij de ANWB van het merk Human Nature. Het is bij mij altijd een regelrechte ramp om een jas te vinden doordat ik lang en slank ben. Ben gek op Parka's van Airforce, maar daar hang ik in
Veel te kort... Heb daarom maar deze jas gekocht, precies gemaakt voor lange mensen en ben er heel blij mee! (Zo ANWB ziet 'ie er nu ook weer niet uit...)
https://m.webwinkel.anwb.nl/webwinkel/r ... dicht.html
Moet echter wel snel wat gaan vinden, omdat ik merk dat het steeds kouder wordt en een spijkerjack toch wel fris wordt... 

Anoniem schreef:Oke, help...
De H&M bestelling is binnen. Geel is een XS, rood een S. Twijfel ontzettend over maat en kleur. Neig nu naar rood in S. Vind het gele ook wel erg sprekend, maar twijfel of ik het alleen bij zwarte sjaal etc hou of ook nog kleurtjes sjalen wil. Qua maat is het ook een twijfel geval. Zit er eigenlijk precies tussen in, XS te kort bij de mouwen en zit nu met dunne kleding voor de rest wel oke, S zitten de mouwen erg fijn maar de rest nog redelijk ruim.. maar heb nu geen dikke trui aan etc. Bontkraag kan en gaat eraf.
[ [url=m/KkPXEz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aCQ0iK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van de week komt ook mijn Zalando bestelling nog binnen, die wacht ik sowieso nog even af
noviceh schreef:CairnTerrier schreef:Leuke jassen komen voorbij! Ik heb een maand geleden een - al zeg ik het zelf- een heel mooie jas gekocht bij de ANWB van het merk Human Nature. Het is bij mij altijd een regelrechte ramp om een jas te vinden doordat ik lang en slank ben. Ben gek op Parka's van Airforce, maar daar hang ik in
https://m.webwinkel.anwb.nl/webwinkel/r ... dicht.html
Ik hoop dat die van jou het langer volhoudt dan mijn jassen. Twee seizoenen op rij een soortgelijke jas bij anwb gekocht, maar na 1 winter op, af en kapot. Vooral de ritsen zijn erg kwetsbaar. En dan doe ik toch echt geen gekke dingen met jas aan. Wel jammer, want ik vind het mooie jassen met goede pasvorm.

miccamaaike schreef:Ik heb een lange softshelljas gekocht, een ongevoerde (want een gevoerde voor echt koudere dagen had ik al). Ben er erg blij mee!
Deze jas:
[ Afbeelding ]
Fair schreef:Wat een mooie jassen komen er voorbij! Ik ben nu helemaal verliefd op die krakatau jas die hier geplaatst is.en dan in de terracotta/oranje kleur.
Maar echt wat te duur helaas en ik heb al een mooie jas.
Ik was dit jaar aan het asen op een dreimaster of icebound jas. Dure jassen maar ik wou graag investeren in een goede jas als koudkleum.Ik was ook nooit van de outdoor jassen, maar andere jassen zijn me altijd veel te koud en outdoor jassen kunnen ook mooi zijn.
Toevallig kwam dreimaster toen langs in zalando lounge. De jas is echt heerlijk warm. Echt een feestje om aan te hebben.
[ [url=m/SK6rhr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5bcTjj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand tips? Kiwi_ schreef:Fair schreef:Wat een mooie jassen komen er voorbij! Ik ben nu helemaal verliefd op die krakatau jas die hier geplaatst is.en dan in de terracotta/oranje kleur.
Maar echt wat te duur helaas en ik heb al een mooie jas.
Ik was dit jaar aan het asen op een dreimaster of icebound jas. Dure jassen maar ik wou graag investeren in een goede jas als koudkleum.Ik was ook nooit van de outdoor jassen, maar andere jassen zijn me altijd veel te koud en outdoor jassen kunnen ook mooi zijn.
Toevallig kwam dreimaster toen langs in zalando lounge. De jas is echt heerlijk warm. Echt een feestje om aan te hebben.
[ [url=m/SK6rhr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5bcTjj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi! Kun je hem ook goed tailleren? En hoe valt de maat?
ik heb m net als mn eigen maat in S. Het model is zelf al getailleerd en je kan hem nog verder tailleren met een touwtje aan de binnekant. 
) een leuke mooie winterjas gekocht. Niet waterdicht.. zelfs met waterdichtmaak spul is na een half uur redelijke regen niet vol te houden.. Leuk voor de droge dagen.

Pepperrr schreef:Weet iemand toevallig een jas voor op de scooter? Moet in weer en wind een uur per dag met de scooter (tenzij het echt gevaarlijk glad is natuurlijk).
Dus jas moet wind en waterdicht en warm genoeg zijn. Het liefst onder de 150 euro en er een beetje fatsoenlijk uit zienIemand tips?

Anoniem schreef:[ [url=m/y6JHHM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/keOQiF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zucht... De twee uit de vorige post zijn afgevallen. Het word 1 van deze 2! Maar welke?
De stof van die blauwe vind ik heel fijn en zacht aanvoelen (soort van softshell idee) en fijn dat hij geen zakken op mijn borst heeft. De bruinige vind ik de kleur erg mooi van en de onderste steek zakken fijner dan de ritszakken van de blauwe.
Waar is hij van?