Fijne panty's gezocht. Hopeloos?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 15:28

Sheran schreef:
c_alsemgeest schreef:
Ik heb ze van Wolford zelfs van 8 denier en die blijven gewoon heel ;)
Ligt niet aan de denier, maar aan de manier van weven en kwaliteit.

Ik krijg die van Wolford ook echt binnen een paar uur kapot. De dikkere (40 den) niet hoor, die blijven heel erg lang mooi. Maar de dunne? Ik zie geen verschil in het kapotgaan.

Dit heb ik inderdaad ook niet. Het fijne aan de dikkere panty’s is de keuze in kleur (zoals nearly black ) zodat deze kou kleum toch een mooie panty draagt waarvan het lijkt of je nog wat been laat zien. :')
Ik draag heel veel jurkjes en ik doe het de hele winter met 3 panty’s van wolford (40-60 den)
Het enige is dat ze gaan pluizen aan m’n enkel maar dat ligt aan mij en wat voor schoenen ik draag.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 15:29

Falke!
Oroblu is bij gebrek aan falke.

In Zwolle zit Jansen beenmode. Als je iets aparts zoekt en of goed advies wilt, moet je daar zijn.
Neem voor bijzondere kleding of gelegenheid de kleding en schoenen mee, dan kom je gegarandeerd geslaagd thuis.

Storm

Re: Fijne panty's gezocht. Hopeloos?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 16:53

Weet ook dat bij panty's de maten anders zijn. Als je lange benen hebt, moet je een grotere maat. Je kunt dan nog wel maat 36 hebben, maar als je 1,90 lang bent, heb je echt een xl nodig.
Ook handig om te weten, wat je niet in de lengte pakt, dat pak je in de breedte bij een panty. Dus een kleine dikke vrouw heeft dezelfde maat als een lange dunne vrouw.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 20:10

Ja er staan vaak van die tabelletjes achterop. Alleen worden de taillebanden wel beetje bij beetje wijder en zakken ze dan toch af. Tenminste, dat is mijn ervaring.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 20:23

Ik draag in de zomer holdups (van de hema) en in de winter gewone panties met een body zodat ze niet zakken. Omdat ik vrij lange benen heb moet ik ook een grotere maat. Door de body zakken de taille band en het kruis niet.

Lo91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 20:27

Ik zweer bij Oroblu! Kost wat, maar zijn mooie panty's en gaan lang mee. De panty's van de H&M vind ik ook erg fijn, maar zijn vrij kort (of ik lang..) dus daarvan altijd een maat groter.

BillyJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 20:39

Ik dacht eindelijk de perfecte panty te hebben qua pasvorm... trek ik er gelijk ladders in :+ het waren (helaas) ook best wel dure panty's dus dat lijkt niet uit te maken _O-

Ooit hele goede panty's gehad vanuit een retroshop' inclusief hiellijntje dat ik zo mooi vind. Maar deze kan ik niet meer terug vinden :=

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 11:50

Mocht er iemand nog benieuwd zijn naar snag tights:
Ik had deze besteld
https://snagtights.eu/collections/sheer ... -liquorice
Maat D (Ik ben 1.68 en heb maat 40)

Duurde 12 dagen tot hij binnen kwam. En bij de eerste keer aantrekken meteen een gat -O- Voor mijn gevoel was hij ook te kort en ook de band bij de buik rolde steeds naar beneden. Helaas niet aan mij besteed :D

Eleadoras

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 12:09

Lo91 schreef:
Ik zweer bij Oroblu! Kost wat, maar zijn mooie panty's en gaan lang mee. De panty's van de H&M vind ik ook erg fijn, maar zijn vrij kort (of ik lang..) dus daarvan altijd een maat groter.

Die van Oroblu zijn top <3 wil niet anders meer.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 12:22

Ik heb meerdere van Snagtights en die vind ik heel fijn :j Enige nadeel is dat je ze niet zomaar in huis hebt, dus als je overmorgen een panty nodig hebt ben je de sjaak :))

Hold ups vind ik ook wel heel fijn, bij mij blijven ze ook wel goed zitten gelukkig.