Cowboy55 schreef:Lara_Silver schreef:Het enige waar jij je druk om zou kunnen maken als hij wordt aangenomen in de marge van zijn gewenste salaris is dat jij tijdens jouw onderhandelingen meer had kunnen vragen. Met de rest heb jij echt helemaal niks te maken, dat betreft enkel de kandidaat en het bedrijf.
En het bedrijf van het belang is om de salarissen van 'gelijksoortige' funktionarissen bij elkaar in de buurt te houden omdat je anders als organisatie in een vechtcultuur terecht komt waarbij individuen op kritieke momenten het mes op tafel gooien en dreigen met vertrek als niet ter plekke de beurs getrokken wordt. En dat wil je niet als bedrijf.
Zo simpel als jij suggereert dat het is, is het dus niet.
En wat heeft de TS daarmee te maken? Nogmaals, helemaal niks. Het is de volledige verantwoordelijkheid van het bedrijf. Dus jazeker, zo simpel als ik het suggereer is het wellicht niet voor het bedrijf maak wél voor de TS.
Ik ben het met je oneens, lijkt me een prima.
het is je goed recht om bepaalde dingen niet te vertellen tijdens een sollicitatieproces/onderhandelingen.
? Ik zou het echt heel erg vinden als mijn werkgever/collega's/HR naar mijn persoonlijke mening zouden vragen over zo iets
ik reageerde toch op een quote van een andere gebruiker? Dat kleine stukje onderaan was voor jou bedoeld. Hence de 'TS...'.
"