Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
verootjoo schreef:Vind het wel naaierij. Als het druk is bij de automaat sta je maar zo 2 minuten te wachten en die boa weet toch niet van wie er allemaal in de rij staat wie bij welke auto hoort
verootjoo schreef:Vind het wel naaierij. Als het druk is bij de automaat sta je maar zo 2 minuten te wachten en die boa weet toch niet van wie er allemaal in de rij staat wie bij welke auto hoort
Cilli96 schreef:In Rotterdam moet je soms twee straten lopen voor een kaartjes automaat, dan kan hij toch ook niet zien dat ik bij het automaat sta? (Even buiten het feit om dat er in Rotterdam met auto's word gecontroleerd) Maar ik kan mij voorstellen dat dit op meer plekken het geval is. Dan kan de BOA niet zien wat er bij het automaat gebeurd. De 2 minuten vind ik dan echt heel weinig. Maar met mijn mening word de boete natuurlijk niet kwijtgescholden.
topsylover schreef:Cilli96 schreef:In Rotterdam moet je soms twee straten lopen voor een kaartjes automaat, dan kan hij toch ook niet zien dat ik bij het automaat sta? (Even buiten het feit om dat er in Rotterdam met auto's word gecontroleerd) Maar ik kan mij voorstellen dat dit op meer plekken het geval is. Dan kan de BOA niet zien wat er bij het automaat gebeurd. De 2 minuten vind ik dan echt heel weinig. Maar met mijn mening word de boete natuurlijk niet kwijtgescholden.
Daarom rijden die auto's vaak 3 of 4 keer hetzelfde rondje achter elkaar, om dit soort misverstanden te voorkomen! Ik zat eens bij een vriend op het balkon en zo'n auto reed echt 5x in 5 minuten door hetzelfde steegje heen.
Shadow0 schreef:Ik denk eigenlijk niet dat de boa's tegenwoordig nog zoveel moeite doen om dingen te bekijken. Parkeerbeheer is gewoon geld: de boetes zijn een deel van de verdiensten inmiddels, en redelijkheid is volgens mij niet zo'n heel groot onderdeel van de opleiding. Oftewel: de meeste boetes (eh, naheffingen) worden gewoon automatisch uitgeschreven omdat het kan, en de bezwaren worden vaak geheel geautomatiseerd afgewezen omdat het kan (uit niets in de brief blijkt dat iemand zich een beeld heeft gevormd van de situatie of daarover na heeft gedacht) en pas de volgende keer kijkt er - hopelijk - iemand in persoon naar.
te vaak vergeten mijn parkeerschijf neer te leggen denk. Brainless schreef:Karlijnxxx schreef:Neem nou maar een pro deo advocaat in handen die hier ervaring mee hebben. Dat werkt beter dan er zelf tegenin gaan. Ik spreek uit ervaring en ik kreeg nog geld toe ook.
dat heeft alleen maar zin als het inkomen van TS niet hoog is.