Selka schreef:Het kan zeker een meerwaarde zijn. Wij denken bij een volgende woning wel 3x na als er niks fatsoenlijks is. 4G is voor de thuiswerker/grootverbruiker ergernis ten top.
En 2000€ is veel geld maar je hoeft het niet te doen. Vind je 4G prima dan is internet geen prioriteit. Voor mensen die veel waarde hechten aan goed/snel internet is €2000 de moeite. Dan laten ze iets anders.
Bij ons ligt inmiddels de kabel maar het aansluiten moet nog gebeuren. Na 3 jaar 4G zou ik graag €2000 betalen om over een week weer glasvezel te hebben![]()
Dagelijkse irritaties ben je ook snel beu.
Dat is zo makkelijk kletsen. Fijn dat jij 2000 hebt. Ik heb het ook, maar heel veel mensen niet en daar val ik dus over.
Ons huis wordt echt niet meer waard door die glasvezel aansluiting. Wij verbouwen zo enorm, dat dat bedrag een minimaal iets is op het geheel. En zoals de huizenmarkt nu is, aakt niemand zich daar druk om.
Weet meerdere mensen die zoeken en al 20x achter het net vissen. Niemand die zegt; huis moet glasvezel hebben.
Wij hebben gewoon internet en tv en nooit problemen. Maar ik ben opgegroeid zonder dat allemaal, heb het veel te druk buiten met de dieren en kan me echt niet druk maken om tv en internet.
@Penotti, we weten het nog niet wat we doen, maar ik heb inderdaad veel weerstand tegen de manier waarop.
Het gaat me ook niet om mijn 2000 euro. Maar of dit normaal is en mensen dit maar accepeteren, want het is een dwang aanbod. 1 maand bedenktijd voor een bedrag van 1915 en gedwongen een abo bij 2 aanbieders. Tja, niet mijn stijl