Rijd er eentje uit 2016, trekt lekker snel op (TCE).
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Martine_R schreef:Toyota Aygo, superzuinig en goedkoop
ben nog 50,00 pm kwijt totaal aan wegen belasting en verzekeringen en kom met een tank vol (35 liter) makkelijk aan de 450/500 km.

Krijgt niet de schoonheidsprijs qua model maar ik heb gelukkig een zwarte met 2 witte strepen over het midden dus dat maakt hem een stuk stoerder
kiwiwitje schreef:Hier een peugeot 307 2.0 HDI.
T is een diesel, dus in de wegenbelasting voor particulieren ruk. Maar hier is het een grijs kenteken (bedrijfsauto) en ingericht met kennels.
Maar ik vind hem top. Fijne auto. met inmiddels zo'n ruim 4 ton op de teller.
De normale versie (die er ook in benzine is) heeft een fijne grote kofferbak en ook op de achterbank nog meer dan genoeg ruimte.
Kunga schreef:Wat een reacties al! Heel erg bedankt allemaal!
Zelf ben ik opzoek naar een compacte, zuinige auto. Hij is vooral om dagelijks mee naar stal te rijden, wat ongeveer een kwartiertje is. Ook vind ik een goede kofferbak wel belangrijk, want ja paardenspullen moeten er wel in passen. Mijn budget is niet zo hoog als student, ik blijf het liefst rond de 1000 euro en de max is 2000. Overigens mogen duurdere auto's gewoon besproken worden hoor, daar kan een ander misschien wel wat aan hebben!
De Nissan Micra spreekt me wel heel erg aan, ziet er ook wel schattig uit. Ik zag net zelf ook een Daihatsu Cuore Tokyo voorbij komen, iemand daar ervaring mee?

Nessie schreef:TS, voor dat budget kun je eens kijken naar een Daihatsu YRV. Technisch goede auto’s over het algemeen.
Kunga schreef:Wat een reacties al! Heel erg bedankt allemaal!
Zelf ben ik opzoek naar een compacte, zuinige auto. Hij is vooral om dagelijks mee naar stal te rijden, wat ongeveer een kwartiertje is. Ook vind ik een goede kofferbak wel belangrijk, want ja paardenspullen moeten er wel in passen. Mijn budget is niet zo hoog als student, ik blijf het liefst rond de 1000 euro en de max is 2000. Overigens mogen duurdere auto's gewoon besproken worden hoor, daar kan een ander misschien wel wat aan hebben!
De Nissan Micra spreekt me wel heel erg aan, ziet er ook wel schattig uit. Ik zag net zelf ook een Daihatsu Cuore Tokyo voorbij komen, iemand daar ervaring mee?
Het is een Opel Agila uit 2002, zie foto van vergelijkbaar autootje: https://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ= ... q/$_86.JPG