Relaxed schreef:_San87_ schreef:
Bedankt voor het bevestigen van Magrathea's punt.
Dan nu even serieusImo zit er wel een verschil in qua aangeven wat.. Bij TS zijn het nu al meerdere dingen waar haar vriend moeite mee heeft en hoe ver gaat dat dan nog? Is dit nog maar het begin of...?
Ik vind absoluut dat je rekening met elkaars wensen mag houden, maar tot hoe ver?
De reden waarom is belangrijk. Crocs, een hippie broek zijn allemaal smaak kwesties. Ik vind dat niet zo mooi dus heb liever dat je wat anders draagt.
Maar, ik wil niet dat je in publiek een Bikini draagt is geen smaak kwestie, maar wat dan wel? Waarom wil hij het niet?
Mijn aanname hierin is dat het komt door zijn achtergrond en geloof, maar zijn geloof praktiseert hij niet, en liegt zelf tegen zijn familie. Maar dan zou jij je wel moeten schikken? Hij niet, jij wel. Dat vind ik hypocriet. Maar Zoals ik zei dat is mijn aanname, ik zie namelijk nergens terug dat TS een reden benoemd of lees ik daar overheen?
.
Imo zit er wel een verschil in qua aangeven wat.. Bij TS zijn het nu al meerdere dingen waar haar vriend moeite mee heeft en hoe ver gaat dat dan nog? Is dit nog maar het begin of...?
"
). Het is nou eenmaal zo dat alle mannen kijken, dat is hun natuur. Als je vriend zegt dat hij dat niet doet dan liegt hij. Ik heb liever dat mijn vriend er eerlijk over is dan dat hij tegen me liegt of stiekem moet gaan lopen doen.