Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wennii

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:39

Ik ben trots omdat ik een instagram pagina (oldies_made_new) heb aangemaakt! Er staat nog niet veel op maar het begin is er! En langzaamaan komen al mijn projecten erop die bij mij in huis staan en/of te koop zijn <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 13:15

Farjen schreef:
_San87_ schreef:
Ik ben trots op mezelf omdat ik het k*tgevoel waar ik mee zit heb kunnen gebruiken om een mooi kunstwerk te maken. Deze staat nu in de woonkamer en iedere keer als ik 'm zie moet ik glimlachen.

Daar ben ik nu benieuwd naar!

Ik ben trots op mezelf dat ik alle ramen, deuren en garage poort heb geverfd vandaag *\o/* Stond al lang op mijn to-do lijstje

Ik heb de hele Instagrampost maar even gekopieerd:

~ "Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light." ~

Afbeelding

Happiness... - graphite, black fineliner, silver and gold gelpen and silver leafmetal.

I was inspired by the dark and nasty feeling that I have been having for a while because of all the corona mess. The quote by Albus has always been one of my favorites and I find it a very inspiring one. I just decided to do something with the dark feeling, but with this quote in mind. Although the drawing is grey, I wanted to picture the lighting points with the gold and silver I applied. When the sun is shining the heart shines it's light.

I don't know, but putting it all together it seemed so appropriate in a way. Stay healthy, stay safe ❤️.

Sorry voor de mega post :=. Kudo's voor je schilwerken +:)+.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 15:09

Ik ben trots op mezelf omdat ik voor school gewerkt heb! (Dat was moeilijk omdat er op het moment veel stress- en regeldingen lopen en dan ook nog bijna examens... Gisteren was het me allemaal even te veel en lukte er niks)

En trots omdat ik gisteren uit een enorm dieptepunt gekomen ben en wat in het huishouden ben gaan doen ter afleiding :)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 17:34

Ik ben trots op mezelf omdat ik een nieuwe baan heb gekregen *\o/*

Nu kan ik sparen voor de trailer _O-

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-20 17:38

Gefeliciteerd met de nieuwe banen! :D En jij succes Thea!

Ik ben trots op mezelf dat ik gewoon 5 kinderen heel de dag in het gareel heb gehouden terwijl de mega aan het stuiteren waren en ik zelf geen kinderen heb.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 17:42

Gefeliciteerd met de overwonnen sollicitaties, nieuwe banen en heel goed dat je aan school hebt kunnen werken vandaag :D

_San87_ : hele mooie tekst en prachtig plaatje heb je erbij gemaakt <3

Amado7 dankjewel! :D en daar mag je zeker trots op zijn - 1 valt al niet mee laat staan 5 ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 17:46

Trots op mezelf omdat ik enkele kortzichtige opmerkingen genegeerd heb. Geen behoefte meer om uit te leggen, mensen hebben toch hun oordeel wel klaar. Dus, naast me neergelegd en doorgegaan. *\o/*

Carnivoria

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 20:27

Alle foto's van m'n ex verwijderd. :') Lucht stiekem wel een beetje op, al doet het ook wel pijn haha.

Canon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 21:11

Wat een fijn positief topic <3 Ik doe erg graag mee. :o

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat, ik vandaag ondanks een hele emotionele breakdown, een online coachingscursus ben gaan doen om mijn leven weer wat op de rit te krijgen.

Dat klinkt heel heftig, en zulke dagen heb ik soms. Maar ik ben met de corona mijn ritme en rust kwijt en dat uit zich mede in mijn relatie met mijn partner en wat ik kan afsluiten aan negatieve gedachten. Vandaag was een zware dag en toch heb ik mezelf uit bed gesleept, leuk aangekleed en heb ik de eerste stappen gemaakt mijn problemen op te lossen. Dat voelt toch als een hele grote stap..

Hopelijk houd dit topic mij een beetje op die rit. :o

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 21:31

omdat ik de 2e nacht na mijn examen Engels spreken en gesprek voeren zowat een nacht wakker had gelegen door er over te piekeren en vandaag bleek dat ik een 7.4 en 8.9 heb gehaald.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 21:32

Sicayes schreef:
Gefeliciteerd met de overwonnen sollicitaties, nieuwe banen en heel goed dat je aan school hebt kunnen werken vandaag :D

_San87_ : hele mooie tekst en prachtig plaatje heb je erbij gemaakt <3

Amado7 dankjewel! :D en daar mag je zeker trots op zijn - 1 valt al niet mee laat staan 5 ;)

Dank je wel :D.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 21:50

Trots op mijzelf dat ik tijdens mijn werk met mijn linker arm extra oefeningen heb gedaan.
Links moet nog flink wat aansterken ivm armbreuk etc

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 21:56

Ik mijn hondjes weer eens samen heb uitgelaten <3

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 12:51

Ik feedback durfde te vragen aan mijn leerlingen uit mn stageklas
En ook nog goede feedback kreeg :D

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:52

Ik lees dit topic eigenlijk al vanaf het begin mee. Ik ben trots op jullie allemaal dat jullie durven uit te spreken dat je trots bent op jezelf! _/-\o_

Ik ben vandaag trots op mijzelf omdat...
Van de week kwam de staleigenaar mij halen en liet mij een dood gevonden meeuw zien. Deze meeuw had een ring om zijn poot. Ik ben thuis achter de pc gekropen en heb na lang zoeken ontdekt dat deze meeuw meedeed in een frans onderzoek en of alle zichtwaarnemingen via de mail konden worden doorgegeven. Dus, na jááren geen frans te hebben gesproken of geschreven, heb ik een mail in het frans opgesteld en ik heb vrij snel bericht gekregen, met complimenten voor mijn frans, in het frans.
Ik ben dus trots dat ik gezocht en gevonden heb en dat ik in het frans heb gemaild! (1 woord opgezocht op google - vertalen).

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 15:19

Dat ik vandaag eindelijk ben begonnen met een samenvatting voor school te maken.

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 15:35

Ik ben trots omdat ik vandaag voor het eerst sinds ik mijn rijbewijs heb (3 jaar) in mijn eentje de snelweg op ben gegaan :D

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 15:40

Ik ben trots omdat ik naar de eerste les/scholing voor mijn nieuwe baan ben gegaan!
En bij de voorstelronde ben ik begonnen :wave:

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 16:21

Ik ben trots dat ik voor het eerst door de wasstraat ben gegaan :+

Durfde het nooit, maar heb nu 2 weken mijn eerste auto, en die was vies van buiten dus nu moest het wel :+

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 19:08

Ik mag trots zijn omdat ik vandaag mijn eerste examen (volwassenenonderwijs) gemaakt heb!
Nu duimen dat het een voldoende wordt, maar in elk geval zo goed mogelijk bezig geweest :)

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 23:11

Ik na veel ruzie met mijn tetra ex600 pomp dat kreng eindelijk aan het werk heb gekregen!

Eindelijk doet hij wat hij moet doen! Water pompen zonder te lekken!
Qua geld valt het mee. Maar qua geduld en handigheid vooral... Pohhh!

Maar hij doet het!

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 00:01

Vandaag voor het eerst sinds jaren weer hardgelopen. Rustig aan opbouwen natuurlijk, maar de eerste stap is gezet. Ook al leek het vooral op een strompelend nijlpaard dat met z’n laatste adem probeert te ontkomen aan een hongerige leeuw :') . Maar je moet ergens beginnen hè

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 08:04

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik besloten heb niet naar les te gaan en mezelf in acht te nemen; hoeveel moeite dat ook kost. Weet dat het beter is.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 18:45

Vandaag te horen heb gekregen dat ik ontzettend goed mijn werk doe en beloond wordt met een vaste aanstelling. Daar ben ik best trots op

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 19:26

Dat ik ondanks tegenzin mijn kamer heb gepoetst.