Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kimbers schreef:Tuurlijk gaat het daar ook om. Ze geeft het toch ook gewoon mee trouwens? Ik snap je bericht dan ook niet.
Als je zo'n enorme eikel van een ex hebt dan weet je dat hij alles aangrijpt om je dwars te zitten en daar ook gerust de kinderen voor inzet. Verdomd lastig om altijd maar de verstandige verantwoordelijke partij te zijn. Dat zijn veel momenten waarop je jezelf moet wegcijferen omwille van je kinderen en dat is soms echt heel moeilijk waarin heel veel getwijfeld wordt aan of je zelf wel de juiste keuzes maakt.
Suzanne F. schreef:Oh ik kan dit heel goed begrijpen hoor. Ik weet ook niet of ik akkoord was gegaan. Het ligt er een beetje aan. Blijft ze lang bij haar vader of is het voor 2 dagen? Dan zou ik zeggen dat we het gewoon niet doen. Die airtrack (neem even aan dat het een airtrack is) blijft gewoon hier, geen gesleep met dat ding, als je over 2 dagen thuis bent spring je maar weer verder hier. Maar voor een week ofzo snap ik het wel dat je dochter ook wil oefenen daar.
Dat zonder overleg zou mij ook tegen de borst stuiten. Hij gebruikt je dochter nu als een dwangmiddel eigenlijk want zeg nu nog maar eens nee. Erg banketstaaf van hem. Met hem valt vast niet te praten. Hoe oud is je dochter? Kan je met haar een beetje verstandig praten? En vragen of ze voortaan even wil overleggen als ze spullen wil meenemen?
) bij mij bleef, totdat hij ging bedenken dat die eigenlijk prima in de auto kon. En daarmee was zijn probleem opgelost.