Tsja, anders kan ik het niet verwoorden.
Voel me erg bedonderd moet ik zeggen.
Er kwam een leuke actie voorbij met sportartikelen welke ik besteld heb. Levertijd zou een dag of 12 zijn. Besteld op 18 maart en afgelopen maandag kreeg ik een pop-up van post NL dat mijn pakket van Aliexpress bezorgd zou worden. Dat is vreemd? Ik bestel daar nooit wat!? Even afwachten wat het dan is. En daar waren mijn bestelde sportartikelen!
Niet te vergeten dat ik meerdere malen gemaild heb met de vraag waar het pakket bleef en geen reactie kreeg. Ben gaan zoeken en zoeken en er waren nergens geen berichten of recenties meer te vinden, die er eerder wel waren. Geen telefoon nummer op de website, geen adres gegevens, KvK was op aanvraag te krijgen dus tussentijd kwam er een stinkend luchtje aan mijn bestelling te hangen..
Nu krijg ik na meerdere mailtjes eindelijk een reactie dat de 'leverancier' vertraging had opgelopen door de corona toestand. Ik heb nu aangegeven dat ze wel mogen vermelden dat hun 'leverancier' schuilgaat onder de naam Aliexpress. Aangegeven dat ik het verschil in bedrag terug gestort wil hebben en gevraagd om hun KVK nr..
Uiteraard ga ik er vanuit dat ik nevernooit niks meer ga horen.
Ik vroeg me af; zijn er meer die dit gebeurd is? Wat kan je ertegen doen? Heb je er wat van gezegd? Geld terug gezien? Kan je dit melden? Het gaat in dit geval om een bedrag van €40,- dus dat vind ik toch een behoorlijk bedrag om in de maling genomen te worden.. En het zag er eigenlijk eerst heel goed en betrouwbaar uit, daar probeer ik toch echt wel op te letten!
Ben erg benieuwd of je hier nog wat tegen kan doen. Voel mij iig erg genaaid