Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 17:10

LadyMadonna schreef:
Maar je betaald achteraf dus enkel wat je houdt?

Het is eigenlijk gewoon net als bij Zalando met afterpay, alleen heeft iemand dan nu uitgekozen wat je krijgt. Je kiest wat je wilt houden, dat betaal je en de rest stuur je retour :)

Ik krijg morgen als het goed is een preview, ben heel benieuwd

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 17:11

Maflinger_S schreef:
Ja, je betaalt achteraf de items die je houdt. De rest stuur je terug in de doos waarin je de items hebt ontvangen.

Als je niets houdt betaal je een bepaald bedrag voor het terugsturen van alle items in de doos. Het bedrag staat vast wel ergens. Vorig jaar was dat 15 Euro.

Op de wesite staat dat je gratis kunt retourneren..

Citaat:
Het bestellen van een Zalon by Zalando styling box kost je helemaal niets. En is je bestelling niet helemaal naar wens? Of wil je een bepaald kledingstuk liever in een andere maat of kleur ontvangen? Dan kun je gratis je artikelen retourneren.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 17:19

Ok, niet echt aan mij besteed geloof ik.
Aan de andere kant stam ik nog uit het tijdperk dat ik financieel geen ruimte had zeg maar, en dat merk je wel aan de kwaliteit.
Maar €50 voor een broek.... daar koop ik er 2 of 3 voor... >;)
Afbeelding

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 17:19

Frummels schreef:
LadyMadonna schreef:
Maar je betaald achteraf dus enkel wat je houdt?

Het is eigenlijk gewoon net als bij Zalando met afterpay, alleen heeft iemand dan nu uitgekozen wat je krijgt. Je kiest wat je wilt houden, dat betaal je en de rest stuur je retour :)

Ik krijg morgen als het goed is een preview, ben heel benieuwd

Ik heb werkelijk nog nooit wat bij zalando gekocht :=

Frummels

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 17:24

Ik las dat er bij meerdere mensen goedkopere dingen inzaten dan aangegeven. Ik vind 60 euro voor een jurk ook teveel, dus hoop niet dat ze die er in gaat doen, haha. Maar anders stuur ik m net zo lief terug natuurlijk :)

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 17:30

Maflinger_S schreef:
Ja, je betaalt achteraf de items die je houdt. De rest stuur je terug in de doos waarin je de items hebt ontvangen.

"Als je niets houdt betaal je een bepaald bedrag voor het terugsturen van alle items in de doos. Het bedrag staat vast wel ergens. Vorig jaar was dat 15 Euro."

Dit schreef ik enige posts hierboven.

Vervolgens kwam deze reactie: "Op de wesite staat dat je gratis kunt retourneren..".

Dat klopt ook. Als je items uit de box houdt en betaalt, kan je de rest gratis retourneren. Als je geen items uit de box houdt, kan je alles gratis retourneren, maar je betaalt wel een bedrag voor het hele proces van items uitzoeken door de stylist, het reviewen van de items, het ontvangen en passen van de items en het retourneren. Ik was in mijn vorige post niet duidelijk.

Overigens kan ik wat ik hierboven schrijf en wat dus mijn ervaring van vorig jaar was, ook niet terugvinden op de Zalon website. Dus of dat is veranderd, of het staat nog steeds ergens waar je het niet zo makkelijk vindt.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 17:32

Nou, heb wat besteld, ben benieuwd

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 17:35

Ik bestel bijna alles bij zalando. Gratis verzenden, achteraf betalen en gratis retour. Echt super! :D Duurt wel lang vind ik altijd, duurt hier ongeveer een week voor ik het binnenheb, maar daar heb ik het voor over haha.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 17:38

LadyMadonna schreef:
Nou, heb wat besteld, ben benieuwd

Leuk ben benieuwd!

Pepperrr schreef:
Ik bestel bijna alles bij zalando. Gratis verzenden, achteraf betalen en gratis retour. Echt super! :D Duurt wel lang vind ik altijd, duurt hier ongeveer een week voor ik het binnenheb, maar daar heb ik het voor over haha.

Ik bestel ook echt bijn alles bij Zalando := en zalando lounge! (Laatst nieuwe dr. martens gekocht voor 69 euro).
Hier zijn ze altijd snel gelukkig, meestal heb ik het de volgende dag al in huis. :)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 17:42

Ik heb ook besteld. Heb het op youtube al regelmatig voorbij zien komen, maar ben nu toch wel heel benieuwd!

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 17:42

Ja, zalando lounge is echt geweldig ook! <3

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 17:55

Afbeelding
Afbeelding
Mijn voorkeuren
Afbeelding
Afbeelding
Dit is nog over van mijn selectie.
Heb onder andere een shirt met logo midden voorop geweigerd, een rose iets(jurk dacht ik) een wit shirt en een mintgroen jurkje. Ook een paar schoenen met roze en geel....
Dan gaat er ergens toch iets mis in je selecties als je je nergens aan houdt...
Het gele jurkje heb ik wel gehouden want ik was benieuwd naar de pasvorm, bedacht me later pas dat ik natuurlijk had kunnen aangeven dat ik die in een andere kleur wilde.. Maar t is ook niet een beetje geel, terwijl ik aan heb gegeven dat ik geel juist niet wil..

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 18:19

Of ze doen het er juist bij zodat je misschien verrast kan worden. Vaak zeggen mensen dat ze iets niet willen, terwijl ze het in een andere vorm of combinatie dan juist wél mooi vinden, of iets waar ze nog nooit aan gedacht hadden.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 19:28

Pff, probeer nu inspiratie in te vullen, maar dat vind ik nog knap lastig

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-20 19:33

ik heb nu twee boxen zonder inspo foto’s en ze bevallen me goed

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 19:38

Ik wil ook absoluut geen geel ontvangen, het staat mij gewoonweg niet, past niet bij mijn huidstype. Ik heb nu 4 inspiratiefoto's neergezet en 1 stijl verandert omdat ik merk dat een andere stijl me toch beter past. Eigenlijk alles wat ik op zoek van die andere stijl vind ik leuk. Ik heb nu naturel, speels en preppy maritiem aangegeven als stijlen, dus ik ben benieuwd. Morgen krijg ik een voorproefje.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 19:41

Ik ben altijd van spijkerbroek met shirt (+ vest) of trui.
Heb wel rokjes en jurkjes, maar die draag ik meer bij gelegenheid.
Ben de laatste jaren ook best aangekomen wat vooral op mn buik zit, en ik weet gewoon niet zo goed wat ik met kleding aan moet :')
Hoewel ik het wel leuk vind om er goed uit te zien is het toch altijd een soort noodzakelijk kwaad geweest ofzo...
Dus wie weet helpt dit ;)

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 20:44

Kwam dit topic toevallig tegen

Klinkt wel heel erg leuk dit :D
Ik vind het nog lastig nieuwe dingen te proberen, bij mij is het ook vaak gewoon een shirt met jeans (liefst een zwarte of grijze). Truien kopen ben ik heel lastig in, maar gelukkig wordt het nu weer mooi weer :+

Laatste tijd wel paar keer een leuke blazer gekocht, maar ben wel benieuwd wat zij bedenken :)
Ik heb nu stoer, elegant sportief en nonchalant trendy aangevinkt. Vraag me alleen af of die goed zijn zo :')

Kan helaas echt niet op hakken lopen, vind dat een outfit vaak wel echt afmaken :(

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 09:02

Ik vind Zalon leuk!
Heb het nu 2 keer gedaan.. De eerste keer uiteindelijk niets gehouden, bleek dat de maat die ik op had gegeven toch wat te groot was. Dus dat aangepast.

Nu tweede keer een blousejurkje gehouden.. Wilde een paar schoenen ook houden, maar na 4 seconden buiten lopen bleek dat ze echt wel te hoog waren qua hak, dus helaas teruggestuurd.
Je hebt verschillende prijsklassen, maar ik vraag meestal of ze daar onder willen gaan zitten, en dat het prima is om sale artikelen te krijgen.
Ik heb trouwens wel het idee dat je contact hebt met een echt persoon, omdat er persoonlijk wordt gereageerd op berichten en ik wel het idee heb dat ze echt iets doen met mijn commentaar.

Ik vind vooral de voorpret leuk, dat je niet weet wat je gaat krijgen, en dan alles passen.
Ik kan het dus wel aanraden, ondanks dat ik er nog niet veel items aan over heb gehouden!

Mijn 2 boxen tot nu toe!
Afbeelding
Van deze vond ik die blousjes erg leuk, maar toch te duur. De jurken waren helaas te groot.

Afbeelding
Deze laarsjes <3 maar helaas net te hoge hak. Het jurkje die ik heb gehouden zou ik normaal niet eens hebben besteld omdat hij op de foto veel minder leuk lijkt. Rokjes waren helaas te vol/groot/pufferig voor mij. Blousjes vond ik niets.

De verleiding om een nieuwe box te bestellen is zo groot :')
Laatst bijgewerkt door Tanya op 24-04-20 09:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 09:44

nou jullie hebben me weer enthousiast. ik heb ook een box besteld. ben benieuwd.
nu met het coronagebeuren er minder op uit. dus wel ff wat ruimte voor een wat duurdere box

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 09:56

Ik ben zo benieuwd, ik volg het even. Ik vind het lastig omdat ik een petite maat heb en maat 35 in schoenen.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 09:56

Maar als je niets houdt, betaal je dan ook niets? Of wel?

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 10:09

Maanlicht schreef:
Maar als je niets houdt, betaal je dan ook niets? Of wel?

Dan betaal je inderdaad niets. Ik heb laatst alles uit mijn box teruggestuurd (verkeerde maat) en heb niets hoeven te betalen.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 10:10

Ik was al een paar weken beetje aan het zoeken naar nieuwe items/stijl update dus heb de gok ook gewaagd en een box besteld. Ben heel benieuwd :D Voorpret is inderdaad al leuk!

Jarmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 10:43

Ik heb ook na aanleiding van dit topic een box besteld! Ik ben erg benieuwd!