Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
StonedRomy schreef:Het weer zien van mijn moeder. Ze is afgelopen nacht geopereerd met spoed en ligt nu kritiek in het ziekenhuis. Waarschijnlijk mogen we haar even zien als ze haar verplaatsen van ziekenhuis en daarna weer als ze thuis is.
Daarvoor hebben we heel lang moeten wachten op iemand die ons serieus nam en niet de telefoon ophing. Dat was denk ik het meest frustrerende. Ze zou niet dood gaan aan Corona, maar is wel bijna gestorven door Corona en de maatregelen.
pumpina schreef:lucifertje schreef:Onze nieuwe auto. De auto zou medio april geleverd worden. Productie van de BMW ligt stil tot mei.
Ohhh ja en mijn studie (deskundige infectiepreventie) ligt stil waardoor ik vertraging oploop. Desalniettemin is het wel een unieke werkervaring.
Hier ook een nieuwe auto.. Hij is echt net niet geproduceerd helaas. Moet in de fabriek in Spanje gaan gebeuren, dus hou nauwlettend de Spaanse nieuwsberichten erover in de gaten.
Pfoe Noeps, je bruiloft lijkt me wel heel rot!!
xxxmh schreef:Operatie op vinger, concerten en festivals waar ik tickets voor heb. Ga ervan uit dat ik in juli en september niet op vakantie kan gaan naar Frankrijk en Italië en uitjes die of verschoven worden of niet gedaan meer worden.
En een hoop wat niet door gaat zoals de divisie wedstrijd carrousel, verschillende wedstrijden.
Is niet heel erg maar keek er wel allemaal naar uit, zelfs me operatie van mijn vinger. Eindelijk zonder pijn paardrijden haha.