Kinke schreef:niet goed hier. Zwager en schoonzus zijn weer opgeroepen. Hij was erg onrustig en heeft een morfinepomp gekregen. Waarschijnlijk gaan ze nu ook slaapmedicatie toedienen
Heel veel sterkte!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:_Penotti schreef:
Ik vind die filmpjes zo kinderachtig... Alsof je niks kan verzinnen om wel aan die 1,5m te houden. Beetje oplossingsgerichte instelling zoeken hoor, lijkt wel alsof iedereen alleen maar in problemen kan denken. Lijkt me echt vermoeiend als je zo denkt
safina schreef:Filmpje is gewoon net niet leuk genoeg om echt grappig te zijn. Maar over humor valt niet te twisten natuurlijk.
_Penotti schreef:verootjoo schreef:
Ik vind die filmpjes zo kinderachtig... Alsof je niks kan verzinnen om wel aan die 1,5m te houden. Beetje oplossingsgerichte instelling zoeken hoor, lijkt wel alsof iedereen alleen maar in problemen kan denken. Lijkt me echt vermoeiend als je zo denkt
Het filmpje was anders met een grote knipoog gemaakt naar wat ik begreep hoor.
Stonden ook al commentaren onder als dat de gehaktballen door de lucht gingen vliegen enz.
Het lijkt mij dan juist vermoeiend als je alles meteen serieus opneemt
Edit
Nu pas de rest doorgelezen en gelukkig meer mensen die ik er niet rot door heb laten voelen.
Wat een nare berichten komen er voorbij zeg.
Dikke knuffel voor allemaal
pien_2010 schreef:safina schreef:Filmpje is gewoon net niet leuk genoeg om echt grappig te zijn. Maar over humor valt niet te twisten natuurlijk.
Precies Safina dat is jou/ jullie mening, laat mij gewoon mijn lol. Ik heb voor het eerst van de week smakelijk gelachen, want het is hier droevig. Dus leven en laten leven, lachen en laten lachen.
Needje schreef:verootjoo schreef:
Verzin maar wat dan als je denkt dat dat zo makkelijk is. Echt. Ik hoor graag je oplossingen.
Mijn zwager heeft een goedlopende (voor Corona dan) zaak. En zit echt met z’n handen in het haar. Alle kosten gaan door. Huur, personeel enz. En die toelage dekt echt veel minder als mensen denken.
Maar het is heel makkelijk roepen vanaf de zijlijn.