Waar kan je nog naar het strand?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

FleurVP

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 09:19

Precies, als je met de auto juist ergens komt waar het rustig is zou ik dat ook doen. Dat is het fijne van de vrijheid die we hier hebben en dat er veel wordt overgelaten aan de regio's. Ik heb ook paar mensen in opgeblazen bootjes rond zien dobberen hier, dat zie je normaal alleen in de stad en nu hebben die mensen bedacht dat het hier rustiger is. Het ging ook prima. Als iedereen een beetje nadenkt over waar en wanneer kunnen we allemaal nog veilig die frisse neus halen en naar de winkel.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 09:22

Als je zeker weet dat het ergens rustiger is dan thuis, oké...
Maar ga dan niet met z’n allen hier in de duinen, op strand en tussen de bollen lopen...
Dat betekent dat ik dan in mijn achtertuin geen rondje meer mag doen omdat half Nederland hier rond loopt...

Ik krijg steeds meer spijt dat wij onze bosvakantie met de paarden hebben afgezegd, daar is het vast rustiger dan hier...

Ilsje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 09:54

Nouvel schreef:
Maar ga dan niet met z’n allen hier in de duinen, op strand en tussen de bollen lopen...
Dat betekent dat ik dan in mijn achtertuin geen rondje meer mag doen omdat half Nederland hier rond loopt...

Ik krijg steeds meer spijt dat wij onze bosvakantie met de paarden hebben afgezegd, daar is het vast rustiger dan hier...

Ik woon nu even noodgedwongen in een vakantiehuisje aan het strand, maar hier is het gewoon echt niet zo druk als iedereen het afschilderd. Ook veel bollen hier maar er stopt misschien iemand om een foto te nemen om vervolgens weer door te rijden. Dus het scheelt enorm welk strand je gaat

DewiRox

Re: Waar kan je nog naar het strand?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 10:19

Ik woon in Den Haag en fiets meerdere keren per week naar het strand. Dat is voor mij de plek waar ik rustig en op afstand een stuk kan lopen, want bij ons in de wijk en het achtergelegen Zuiderpark is het veel drukker en lukt dat een heel stuk slechter. Scheveningen valt mee, maar is over het algemeen wel iets voller dan het strand bij Duindorp/Kijkduin/Monster. Als ik daar loop dan hoef ik niet eens bewust bezig te zijn met die 1,5m of drukte, maar loopt dat gewoon allemaal heel soepel om elkaar heen. Dat gaat natuurlijk fout wanneer heel veel mensen van buitenaf nu ineens die kant op komen, maar een enkeling die daar gewoon even heel veel behoefte aan heeft en het voor diegene wellicht nog meer verantwoord is dan thuis een rondje, doet naar mijn idee niet zo veel fout. Tuurlijk heeft de een niet 'voorrang' op de ander, maar als het op deze manier kan en niemand in gevaar brengt, waarom zouden wij daar dan wat op moeten zeggen?

Fijn dat het je dochter goed gedaan heeft!

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 10:24

Nouvel schreef:

En als ik dit soort berichten lees ben ik wel heel blij dat ik in het rustige noorden woon. :(:)