Korte uitleg hoe complottheorieën kúnnen ontstaan:
https://www.ad.nl/wetenschap/zo-ontstaa ... ~a88feb98/
Zelf niet erg gevoelig voor deze theorieën. Al kan ik me goed voorstellen dat 5g de zondebok is geworden. 5G heeft al een slechte naam, en dan is dit virus toevallig in dezelfde periode. Niet gek dat de link wordt gelegd.
Daarnaast heb ik het gevoel dat enkele complotdenkers al (persoonlijke) problemen hebben. Hebben ze deze problemen met de overheid? Dan kan het best zijn dat ze denken dat de overheid, die alle problemen veroorzaakt, ook moedwillig 5g uitrolt.
Anderzijds, ik denk wel dat er een kleine groep mensen is die slecht tegen straling kan, waardoor de weerstand daalt en men gevoeliger is voor (overdraagbare) ziektes. Al vraag ik me af of deze groep mensen groot genoeg is om bij een onderzoek betrouwbare resultaten te krijgen

Bij deze dus mijn inzichten

*zet aluminiumhoedje op, sluit ramen en ventilatie af tegen de chemtrails en duikt in bed. Trusten!*
Dus, zij kan me helpen aan verf die straling tegenhoud en dan is de kans op Corona ook meteen veel kleiner.

Echt compleet de weg kwijt.. Die zal deze theorie ook wel geloven
Het beste stel ik voor vergeet mijn bericht. En dat gaat heel makkelijk. Er komen zo vast wel een paar mensen die me voor gek verklaren enz. Dus dat probleem wordt zo opgelost. Misschien krijg ik wel een ban voor bokt. Het enige wat ik mee geef... ga zelf eens op onderzoek uit in je omgeving. Waar staan de masten enz. wat betekent die techniek. Ik ga nu ook dit topic verlaten
Ik zie daar een hele nieuwe religie geboren worden