Kaartjes actie, nicht kanker

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ganna

Re: Kaartjes actie, nicht kanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 13:50

Stuur je die pb nog? :-)

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-20 19:08

Ganna schreef:
Stuur je die pb nog? :-)

Whoopss, gedaan :D

PotjeMayo
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:01

als het goed is is mijn kaartje op de post :D

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-20 10:46

Lieve Bokkers,

Gisteren zijn we op de fiets naar mijn nicht gegaan om maar liefst 10 kaarten te brengen!
Afbeelding

Door mijn rooster en de chemo van mij nicht zat er wat langere tijd tussen. De eerste week na de laatste chemo voelde ze zich zo beroerd, echt heel sneu. En de kaartjes bleven maar door mijn brievenbus vallen, echt heel fijn.

Ik en mijn vriend hebben nu vakantie en met het mooie weer hebben we er een uitje van gemaakt. Mijn nicht woont op een uur fietsafstand.

Ik heb de tas met kaartjes aan de voordeur gehangen, aangebeld en naar achteren gestapt. Nou lieve bokkers, ik kan jullie vertellen dat bij het zien van de kaarten er een grote glimlach verscheen. Helaas heeft ze niet zo goed nieuws gehad. De chemo's tot dusver hebben nog niet geholpen. De Tumormarker blijft helaas stijgen. Binnenkort gaan ze weer kijken naar de waardes en vanuit daar beslissen of ze wel of niet door gaan met de chemo's. Heel spannend dus!

Mijn nicht heeft meteen alle kaartjes geopend en gelezen.
Ze was weer ontroerd dat er zoveel mensen aan haar gedacht hebben en de moeite hebben genomen om een kaartje te sturen. Sommige hebben een tekening, foto, schilderij of gedicht gestuurd echt heel bijzonder zoveel moeite die mensen nemen voor iemand die ze niet kennen (mijn nicht haar woorden).

"Nicky wil jij ze heeeeeeel erg bedanken en de foto's mag je plaatsen hoor! Ik vind het echt zo ontzettend lief!"

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lieve bokkers, echt heeeeeeeel erg bedankt! Echt super fijn dat ze zoveel kaartjes heeft mogen ontvangen. Ze is heel sterk, maar dit geeft toch een beetje extra kracht en zeker weten een heel warm gevoel. Heeel erg bedankt! <3

Amado7
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 14:03

Die laatste foto. Daar doe je het toch voor. Dan gun je ze toch de hele kaartenwinkel :* Zo fijn dat ze er kracht uit kan halen!

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 17:21

Wat fijn dat ze zoveel kaarten gekregen heeft.

Wat een rotnieuws dat de tumormarker blijft stijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 17:48

Wat een naar nieuws.. ;(

Amado7 schreef:
Die laatste foto. Daar doe je het toch voor. Dan gun je ze toch de hele kaartenwinkel :* Zo fijn dat ze er kracht uit kan halen!

Inderdaad! Fijn dat zo’n kleine moeite zoveel oplevert <3

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 10:37

Wat een rot nieuws. Ik hoop dat de volgende meting er gunstiger uit ziet.
En geweldig om te zien die foto's. Kleine moeite, of eigenlijk geen moeite, groot plezier.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-20 21:20

Lieve bokkers,

Een iets wat late reactie, maar ik ben momenteel voor mijn werk in Zweden. Maar de zaterdag voordat ik naar Zweden vertrok kon ik nog 2 kaarten bij mijn nicht langsbrengen.

Deze 2 kaarten kwamen helemaal uit AUSTRALIË!!! Wat ontzettend gaaf en lief! Mijn nicht vondt het heeel bijzonder en wilt ook deze bokkers heeeel erg bedanken <3
Afbeelding

PotjeMayo
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 16:00

best leuk eigenlijk dat er bokkers 'around the world' zijn :) zelfs asutralië! pfoee