pien_2010 schreef:Mindim, wij gaan met alles gewoon door. Met alle voorzorgmaatregelen en voorzichtigheid die we altijd hebben.
Iedereen doet dat hier trouwens hoor, er is niemand die daarmee stopt. En dat vind ik ook goed.
Ik vind het heel naar jullie op opgeheven vingertje en "kijk eens hoe goed we het doen attitude". Dat werken op het schuldgevoel. Echt niet OK. Laat iedereen zelf doen wat hij of zij verantwoord voelt en daarin zijn verantwoordelijkheid nemen. En laten we elkaars keuzes respecteren zonder op het schuldgevoel van de anderen te werken.
Het nergens naar toe kunnen, afzeggen van de vakanties, het inkomen verlies, isolement is al vervelend genoeg voor iedereen. Laat iedereen daar mee dealen zoals hij of zij zelf wil. Dat is wel nog mijn boodschap.
Ben het met je eens hoor. Sowieso, wat is risicovol en wat niet? Ik kan ook nu van de trap afvallen en m'n been breken, of aangereden worden wanneer ik naar de supermarkt loopt, of gewoon struikelen en ergens met m'n hoofd tegen aan knallen. Dan zou je jezelf letterlijk moeten vastbinden aan de bank...