Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Billy schreef:Ik denk dat ze manlief moet vragen of hij denkt een echtgenote te hebben of een huishoudster.. Als hij daar over moet nadenken zou ik hard wegrennen, als hij vindt dat hij een echtgenote heeft wordt het tijd dat hij er zich naar gaat gedragen...
bigone schreef:Dus de kleding die hij uittrekt blijft op de plek liggen waar het neervalt . Misschien moet ze hem als een onwillige puber gaan behandelen, alles wat ze op de grond vind aan zijn kant in het bed smijten zolang hij de wasmand niet kan vinden . En verder de eigen eisen maar wat naar beneden schroeven en een lange adem hebben. Ze komt zelf uit die cultuur dus wanneer ze bij haar schoonouders bekent was en met zijn eerdere appartement had ze het kunnen weten.
anjali schreef:Billy schreef:Ik denk dat ze manlief moet vragen of hij denkt een echtgenote te hebben of een huishoudster.. Als hij daar over moet nadenken zou ik hard wegrennen, als hij vindt dat hij een echtgenote heeft wordt het tijd dat hij er zich naar gaat gedragen...
In dergelijke culturen is er nu juist een groot verschil tussen een echtgenote en een huishoudster.Een echtgenote heeft andere taken dan huishoudelijk werk. Daar hebben de beter gesitueerden nl. betaald huishoudelijk personeel voor.En dat is geen discriminatie of zo maar een verdienmodel voor armere mensen.Zo zit de sociale structuur daar in elkaar.
Billy schreef:Het lijkt me dat er nog wel wat dagelijkse taken zijn die hij ook kan doen.. Zijn afwas in de machine zetten, was in dd wasmand, een keer de afwasmachine uitruimen...
Dreamybol schreef:Hoe deed de man het in kwestie toen ze uit elkaar woonden? Of woonde hij toen nog bij zijn ouders? Wat een afknapper, een vent van 30 die door z'n ouders alles laat opknappen.. Maar goed, da's persoonlijk.
Het lijkt mij een karakter ding, en als hij niet mee wil denken en werken, dan zit er maar 1 ding op: rokken optillen en rennen. Je zit er vast niet op te wachten op je 50e hier nog bonje om te hebben. En wat als er kinderen komen? Dan is dat ook haar pakkie aan, naast haar baan?
Jetta schreef:Doe die man toch weg! Wat heb je eraan als hij je als huishoudster ziet....als ie niks doet in een gezamelijk huishouden, zou ik er ook mee stoppen. Even zien wat er dan gebeurt. En zijn vuile was? Jammer, maar die belandt in zijn bed.
Was kan toch ook op de grond ipv in de wasmand. Wij woonden gelukkig niet samen. Maar alles wat niet in de wasmand lag propte ik in zijn tas. Kan hij op zijn werk zijn brood tussen zijn vieze was uit vissen. Kon hij mooi meenemen naar zijn mama.
anjali schreef:Ik zou gewoon de werkster een keer extra laten komen, als ik me hieraan zou ergeren.