Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SammyFloor schreef:Ik rijd elke dag langs dpd Mechelen en elke dag word ik daar ook bijna aangereden door de chauffeurs. Ze rijden zonder te kijken zomaar de baan op, iedereen moet maar stoppen voor hen. En zoals hierboven vermeld staat, zijn ze vaak ook niet al te vriendelijk.

Mloes schreef:Bizar eigenlijk dat iedereen slechte ervaringen heeft met DPD, en ook nog eens allemaal dezelfde slechte ervaringen. Waarom blijven webshops met DPD werken, zou het zoveel schelen met een DHL bijvoorbeeld?
beatje schreef:Kan je het niet zo doen dat mensen kunnen kiezen lovelance?Ik bestel zelf ook niet meer bij zooplus omdat ze nu met DHL werken. Dpd ga ik dus ook mijden.
Mossel schreef:beatje schreef:Kan je het niet zo doen dat mensen kunnen kiezen lovelance?Ik bestel zelf ook niet meer bij zooplus omdat ze nu met DHL werken. Dpd ga ik dus ook mijden.
Zooplus verzend met Dpd... en ik vind het echt verschrikkelijk. DHL bezorgd geen pakketten meer boven de 23 kilo dus dan valt dat bij zooplus al snel af.. Ik kies liever voor Postnl
Maar goed, ze waren wel bezorgd... lovelance schreef:Maar als hier al bijv. wordt gezegd dat er niet besteld wordt bij webwinkels die met DPD werken moet ik hier toch eens naar kijken. Lastig!

Dus ik daar naartoe. Maar daar hadden ze geen pakket binnen gekregen. Dan maar online gaan zoeken en volgens DPD zou mijn pakket in het depot van, jawel, Mechelen (BE) liggen. Om een lang verhaal kort te maken, na veel heen weer gemail en contactformuliertjes invullen heeft DPD laten weten dat mijn pakket verloren was gegaan en dat ik contact moest opnemen met de verkoper want die moest een schadeclaim indienen. Ik heb mijn geld netjes teruggekregen van de verkoper (opnieuw sturen ging niet want was tweedehands en niet meer verkrijgbaar (uiteraard
)), maar het pakket is nooit boven water gekomen...