Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

We waren ergens naar binnen gedoken toen het toch wel hard regende en we zijn er maar gewoon gebleven, gezellige boel sureido schreef:In Eindhoven zullen ze wel balen want die optocht had best door kunnen gaan het viel allemaal echt wel mee gisteren .. bij ons ging ie ook gewoon door.
Hier gaat ie vandaag dus ook nog door.....

sureido schreef:Ik ben ook voor veiligheid voor alles, maar als ze om 09.00 de beslissing gemaakt hadden, had het door kunnen gaan. Het is balen maar het is helaas niet anders.
Wel leuk dat tilburg verzet is!
. Kan je ook in je normale kleren gaan? (Nog nooit carnaval gevied, lol) deksel schreef:We hebben plotseling bedacht om toch vanavond carnaval te vieren alleen ik ben dus bij m'n vriend en heb hier naast wat ondergoed en 1 set kleding niks liggen. Dus weet ook niet echt wat ik er nou van moet maken. Kan je ook in je normale kleren gaan? (Nog nooit carnaval gevied, lol)
raket schreef:deksel schreef:We hebben plotseling bedacht om toch vanavond carnaval te vieren alleen ik ben dus bij m'n vriend en heb hier naast wat ondergoed en 1 set kleding niks liggen. Dus weet ook niet echt wat ik er nou van moet maken. Kan je ook in je normale kleren gaan? (Nog nooit carnaval gevied, lol)
Zou toch iets verzinnen. Hier mag je niet binnen als je niet verkleed bent. Misschien sporttenue/ pyjama van je vriend?