Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Relly"]
[quote="youngster schreef:Ik spreek je nog wel als het je zelf is overkomen.. echt zo makkelijk als jij het nu neerzet is het in werkelijk echt niet..
pukkielover schreef:en voor iedereen die zulke situaties heeft meegemaakt ...ik vind het knap dat jullie je los hebben kunnen maken van deze relaties...daar is denk ik heel veel kracht voor nodig!
gijsenkim schreef:Hahaha ik heb een keer een pot terpetine in zn smoel gegooid......... (was toen een deurpost aan het oververfen) maar het leek wel of hij daar ook doorheen liep........ ach
Supertje"]
[quote="gijsenkim schreef:Hahaha ik heb een keer een pot terpetine in zn smoel gegooid......... (was toen een deurpost aan het oververfen) maar het leek wel of hij daar ook doorheen liep........ ach
Relly schreef:Verder vind ik het jammer dat ik er blijkbaar niets over mag zeggen omdat ik het niet heb"meegemaakt.
lis"]
[quote="Relly schreef:Verder vind ik het jammer dat ik er blijkbaar niets over mag zeggen omdat ik het niet heb"meegemaakt.
Sonja"]
[quote="Desiree schreef:Ik denk dat ik gewoon terug zou slaan. Daar worden ze weer helder van.
Desiree"]
sja weet je, zelf ga ik gewoon niet met zo'n geflipte freak. Vrouwen moeten gewoon eens wat beter leren KIJKEN naar een vent en meer hun verstand gebruiken als ze zich met een vent in laten.
[/quote]
Sorry dat ik het zeg maar dat vind ik een beetje naief.
Zie reactie van Sil die pas na 3 jaar relatie te maken kreeg met een slaande vriend.
Ik denk dat je eerder niet ziet aan iemand dat ie zo kan zijn dan dat je het wel ziet.
Enige zekerheid die er denk ik is is dat als iemand slaat het tijd is om weg te gaan. (hoewel dat makkelijk gezegd is natuurlijk)
[quote="Desiree schreef:zouden mannen ook zo reageren, als hun vrouw hen sloeg? dat ze het pikken bedoel ik? Of zijn er onder de vrouwen meer "sukkels" dan onder mannen?