Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
https://www.20-five.nl/ Zit in Zwolle centrum. 

Sall schreef:LisaMS schreef:Konijnenvoer in Arnhem
Alles is veganistisch en in de winter voornamelijk Italiaanse keuken.
En als je dan toch in Arnhem bent is er ook nog Monti pizza,
die kleinere stukken (veganistische) pizza verkoopt.
Ja Konijnenvoer![]()
Wat heb ik daar heerlijk gegeten!! En ben niet eens vegan/vegetarisch
Ik denk één van de beste restaurants waar ik ooit geweest ben. Elke week een ander menu en de kwaliteit is ontzettend goed. Wel reserveren van tevoren want het zit snel vol. Loopafstand van Arnhem Centraal, maar volgens mij ook redelijk goed met de auto te bereizen. Ik had nog twee "slagroomtruffels" meegenomen naar huis voor de dag erna, maar ik had er beter 10 kunnen kopen. 
Oproer is idd ook altijd goed. Oh, en als je ooit een vegan high-tea wil (of lunch) kan ik Gys in Utrecht van harte aanbevelen. De club sandwich is erg goed.
Sure_lee schreef:Net heerlijk gegeten bij Spaghettiamo in Bussum. Geen vegan kaart. Maar wij hebben hier vaak gegeten en weten dat de keuken flexibel is. Dus ze hebben voor ons vegan bruchetta, pasta arabiata, pasta pesto en een salade gemaakt.
Pfoe ik denk dat we hier weer vaak heen gaan
Ben ik nl nog niet tegen gekomen.Astorga schreef:Sure_lee schreef:Net heerlijk gegeten bij Spaghettiamo in Bussum. Geen vegan kaart. Maar wij hebben hier vaak gegeten en weten dat de keuken flexibel is. Dus ze hebben voor ons vegan bruchetta, pasta arabiata, pasta pesto en een salade gemaakt.
Hadden ze echt pesto zonder kaas erin?Ben ik nl nog niet tegen gekomen.
Krijg je niet veel te veel zout binnen als je zo vaak uit eten gaat?
Astorga schreef:Sure_lee schreef:Net heerlijk gegeten bij Spaghettiamo in Bussum. Geen vegan kaart. Maar wij hebben hier vaak gegeten en weten dat de keuken flexibel is. Dus ze hebben voor ons vegan bruchetta, pasta arabiata, pasta pesto en een salade gemaakt.
Astorga schreef:Sure_lee schreef:Net heerlijk gegeten bij Spaghettiamo in Bussum. Geen vegan kaart. Maar wij hebben hier vaak gegeten en weten dat de keuken flexibel is. Dus ze hebben voor ons vegan bruchetta, pasta arabiata, pasta pesto en een salade gemaakt.
deksel schreef:In Nederland heb je meerdere soorten pesto zonder kaas hoor! De rode van Jumbo eigen merk is ook gewoon vegan en de AH verkoopt meerdere soorten vegan groene pesto. Voor restuarants zal die optie er ook wel zijn en pesto kan je ook zelf maken natuurlijk.