Het had een binnenzwembad - maar dit was absoluut niet verwarmd, was echt ijskoud.
Ons "mooi uitzicht" bleek een parking te zijn met vuilcontainers.
Ontbijt was hier wel lekker, maar daar hebben we dan ook voor bijbetaald
Ik verwacht geen 5 sterren hotels als ik die niet boek, maar ik verwacht wél dat men zich aan de advertentie houdt. En hoe veel of weinig ik ook betaal, ik verwacht op zijn minst hygiëne
Twee jaar geleden een week naar Cyprus geweest met een vriendin, naar een all-in hotel, héérlijk daar. Wij hadden een héél ruime kamer: slaapkamer met 2 bedden, ruime kast, bureautje. Badkamer met toilet, douche, lavabo. Ons keukentje was een beetje ouderwets, maar alles werkte perfect. De woonkamer had 2 banken, een salontafel en een tv. De afstandsbediening van de tv was echt het enige puntje dat minder was, de batterijen waren nogal funky, er liep vanalles uit
Maar ik had zelf een hoop batterijen bij dus dat was zo opgelost. Terrasje met tafels en stoelen was er ook bij. Het eten was er heerlijk en in overvloed, het personeel was super vriendelijk en onze kamer was schoon. En oeeh de coctails waren zalig en vanaf 11u te verkrijgen
Heerlijk hotel, ik zou zo terug gaan!
)