Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nine1987 schreef:Ondanks dat ik eerdere reacties wel heul erg lomp vond, gingen mijn gedachten wel een beetje dezelfde kant op..
Is het geen idee om een kindje te adopteren inderdaad? Er zijn zoveel kindjes die ook een goed thuis en liefdevolle ouders zoeken.. Is zoiets echt niet het overwegen waard?
nine1987 schreef:Nou... In NL zijn zat kinderen te vinden hoor.. Geef 't beestje dan de naam pleeggezin..
. Ik vind deze fase erg pittig want ze lopen alle kanten op en luisteren niet/ snappen nog niet veel. Ik hoop dat als ze tegen de 3 jaar oud zijn dat beter gaat. Moet er niet aan denken dat ik bijvoorbeeld nu hoogzwanger zou zijn met 2 ongeleide (lieve) projectielen. Dus voor ons is een leeftijdsverschil van 2,5/3 jaar handig denken we. Maarja dan moet je ook maar het geluk hebben om snel zwanger te raken en ik heb een vergrote kans op nog een tweeling.
MarcoBorsato schreef:Als adopteren niet zo'n smerige geldkwestie was geweest met gestolen kinderen etc had ik dat graag gewild, of een baby uit mijn buik of uit een vliegtuig komt, maakt voor mij niet uit. Maar toen we ons gingen verdiepen in adoptie hebben we er vanaf gezien.
Ierpier schreef:Wat een azijnpissers. Al wil OP 22 kinderen. Ga papier prikken in het park of een ranjakraam opzetten om geld te verzamelen voor het klimaat ipv mensen hier de les te lezen.
Op, ik denk dat je hier genoeg adviezen hebt gezien. Succes.
MizzMontana schreef:Hey, er schiet me ineens een oplossing te binnen, alle zuurpruimen en negativo’s nemen geen kinderen
Ceffyl schreef:Daar is het toch een forum voor? Of mogen we alleen maar allemaal dezelfde mening hebben. Op de vraag van TS is het handig om voor een derde te gaan kan een mening ook gewoon zijn ‘Nee, er zijn al teveel mensen dus doe maar niet.’
Shadow0 schreef:Ieders eigen keuze. En ik heb geen kinderen en krijg geen kinderen, dus Mazida mag die van mij!