Mondy schreef:Eigen risico tot je tegen een ander aan klapt.
Die neemt ook t eigen risico toch om dan met dit weer te rijden? Of geld dat alleen voor diegene die de "fout" maakt.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Dus de weg op gaan; geen goed plan. AmyJamess schreef:Zojuist naar stal gereden en hier in twente (hengelo, almelo) is het nog aardig mistig.
Ik verbaas me ook echt over hoe veel mensen zonder het licht aan nu rijden.

Kimbers schreef:Hier was geen wegmarkering meer te zien. Je had werkelijk geen idee waar je was, kon de afslagen niet zien.
Weet niet welke dappere dodo zei dat je met rijervaring dit wel makkelijk zou kunnen, koekoek![]()
Gisteravond rond 11 uur 45 min gedaan over een stukje van normaal 10 minuten.
Hartje groningen trouwens.
Kimbers schreef:Hier was geen wegmarkering meer te zien. Je had werkelijk geen idee waar je was, kon de afslagen niet zien.
Weet niet welke dappere dodo zei dat je met rijervaring dit wel makkelijk zou kunnen, koekoek![]()
MarjanB schreef:Kimbers schreef:Hier was geen wegmarkering meer te zien. Je had werkelijk geen idee waar je was, kon de afslagen niet zien.
Nou ik heb flink veel rijervaring maar ik wist op een gegeven moment niet eens meer hoe ik op de rotonde moest komen.. optie was omkeren en terug via landweggetjes of de snelweg op.
Wat ik gewoon eng vond was dat mensen soms echt hard reden nog.. had echt zoiets van je ziet niks, hoe dan?!
Blussem schreef:Goed beging van het jaar een flinke aanslag op de verzekering pot door gene die zo nodig moesten rijden terwijl dagen van te voren was gewaarschuwd voor flinke mist. Mogen we straks met ze allen nog meer premie betalen.
Karlijnxxx schreef:MarjanB schreef:
Nou ik heb flink veel rijervaring maar ik wist op een gegeven moment niet eens meer hoe ik op de rotonde moest komen.. optie was omkeren en terug via landweggetjes of de snelweg op.
Wat ik gewoon eng vond was dat mensen soms echt hard reden nog.. had echt zoiets van je ziet niks, hoe dan?!
Juist ook heel langzaam rijden is ook gevaarlijk. Gisteravond op een N-weg ging iemand bij nog redelijk zicht 30 rijden waar je normaal 80 rijdt (en ook gewoon nog kon en je eigenlijk teveel zag om mistlampen aan te hebben ). Gelukkig had ik deze persoon op tijd in de gaten. Als je met dit weer niet durft te rijden moet je ook niet de weg opgaan of echt binnendoor gaan.
Snelweg met slecht zicht in rijtje auto’s ook nog minimaal 100 gereden. Op tijd opzij voor eventuele invoegers. Wie wil je verder tegenkomen?
Verder helpt goede mistlampen, maar half NL weet blijkbaar niet waar die zitten,
(Even daar gelaten als je de markeringen niet kan zien, dan mag je idd voorzichtig kruipend naar huis).
.
. Mist of geen mist, als je die snelheid kan vind hij de zichtbaarheid blijkbaar te goed voor een achtermistlicht.