Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
anjali schreef:In dit geval denk ik niet dat het zo ernstig is. Maar ik zie op de t.v. bij Opgelicht wel eens hele reeksen van personen die allemaal een relatie met dezelfde gehad hebben en allemaal bedrogen en leeggeplukt achtergebleven zijn. Dan denk ik toch wel,hoe kan dat nu dat die niet vantevoren door iemand gewaarschuwd werden????Al is het zo dat men door de roze bril van verliefdheid vaak toch niet naar waarschuwingen wil luisteren.
Shaggy09 schreef:anjali schreef:In dit geval denk ik niet dat het zo ernstig is. Maar ik zie op de t.v. bij Opgelicht wel eens hele reeksen van personen die allemaal een relatie met dezelfde gehad hebben en allemaal bedrogen en leeggeplukt achtergebleven zijn. Dan denk ik toch wel,hoe kan dat nu dat die niet vantevoren door iemand gewaarschuwd werden????Al is het zo dat men door de roze bril van verliefdheid vaak toch niet naar waarschuwingen wil luisteren.
Dus omdat er naïeve mensen zijn geweest bij Opgelicht moeten we vanaf nu iedereen waarschuwen
die een relatie aangaat met een persoon waar je geen leuke ervaringen mee hebt gehad?
Denk dat ik een nieuwe datingsite ga beginnen waar je recensies over je ex mag achter laten.
anjali schreef:Dit gaat dus over stellen die echt willen trouwen en kinderen krijgen.
cjb schreef:Thx voor de reacties. Ik ben het met jullie eens dat niet moeien misschien wel het beste en het gemakkelijkste is. Maar de situatie zoals SVRL schrijft wil ik hem besparen. Vandaar ook het dilemma kies ik voor de makkelijke oplossing of kan ik subtiel toch een hint geven. Want manipulatief is ze zeker agressief gelukkig "nog" niet.
anjali schreef:Er wordt veel kritischer gedaan op de aanschaf van een paard dan op het kiezen van een levenspartner. Paarden worden door en door geröntgend, stambomen nagezocht en weet ik wat. Terwijl een mens nog een veel grotere invloed op je leven,positief of negatief,kan hebben.Ook financieel.En vooral emotioneel. Ik geef toe dat de vergelijking scheef is maar paardenliefhebbers moeten dit toch snappen.
Kuggur schreef:anjali schreef:Er wordt veel kritischer gedaan op de aanschaf van een paard dan op het kiezen van een levenspartner. Paarden worden door en door geröntgend, stambomen nagezocht en weet ik wat. Terwijl een mens nog een veel grotere invloed op je leven,positief of negatief,kan hebben.Ook financieel.En vooral emotioneel. Ik geef toe dat de vergelijking scheef is maar paardenliefhebbers moeten dit toch snappen.
Absoluut. Ik heb mijn vrouw voor trouwen óók geröntgend. Ze zal maar artrose hebben, je wil er tenslotte wel een paar jaar o-okay, hier stop ik....
garantie helaas verlopen.