Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meile

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 09:31

Aan het feit dat ik nog steeds last heb van mijn verstandskiezen die er een week geleden uitgehaald zijn en de pijn nu doorstraalt naar mijn oor.
Ja ik mag in mijn handen knijpen dat het weg gaat met pijnstillers, maar had toch gehoopt er sneller vanaf te zijn :(

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 09:40

Dat mensen 's ochtends vroeg een heel gesprek willen aanknopen en het raar vinden dat ik antwoorden kortaf geef. Jaagt ze vaak wel weer gauw weg. :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 09:43

Dat ik nu gewoon tegen mijn wang aan het kijken ben zo dik is het. :oo

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 10:03

Aan het overgeven wat ik al vanaf 06.15 uur doe en dan tussendoor honger krijgen maar zodra ik iets eet gaat het weer fout. Nog maar 8 maanden te gaan... >;)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 10:37

Gefeliciteerd Boompje!

Hier een ergernis naar mijn broertjes: mijn vriend was gister jarig maar we doen er nooit wat aan. Wel via de familie app een felicitatie van vader gehad, maar niks gehoord van broertjes..

Edit: ik heb zelf maar ff een berichtje gestuurd: ‘nog gefeliciteerd met je zwager!’’
Laatst bijgewerkt door Marocje op 23-12-19 10:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 10:40

Boompje1985 schreef:
Aan het overgeven wat ik al vanaf 06.15 uur doe en dan tussendoor honger krijgen maar zodra ik iets eet gaat het weer fout. Nog maar 8 maanden te gaan... >;)

Gefeliciteerd en sterkte. Hopelijk houd de misselijkheid niet alle 9 maanden stand :) ik was er gelukkig na 1,5 week al af, maar het is echt heel erg vervelend!

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 11:31

De vraag is 'waar heb jij je vandaag aan geërgerd'. Ik schrijf dat ik me erger aan mensen die slecht Nederlands schrijven. Dan krijg ik daar reacties op dat dat dus kennelijk niet mag. Vreemd dat mensen voor mij gaan bepalen waar ik me wel of niet aan mag ergeren. Dat ergert mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 11:33

pillow schreef:
De vraag is 'waar heb jij je vandaag aan geërgerd'. Ik schrijf dat ik me erger aan mensen die slecht Nederlands schrijven. Dan krijg ik daar reacties op dat dat dus kennelijk niet mag. Vreemd dat mensen voor mij gaan bepalen waar ik me wel of niet aan mag ergeren. Dat ergert mij.

Dat is omdat je het met een quote, op de persoon doet. Dat is gewoon niet zo netjes. Daar ergeren mensen zich aan. Niemand bepaalt waar jij je aan mag ergeren, er wordt iets gezegd over hoe je je gedraagt.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-12-19 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 11:34

pillow schreef:

He mag je er best aan ergeren, het is alleen jammer dat je specifiek iemand quote. Dat is nergens voor nodig en is niet bepaald vriendelijk :+

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 11:38

thirteenn schreef:
pillow schreef:

He mag je er best aan ergeren, het is alleen jammer dat je specifiek iemand quote. Dat is nergens voor nodig en is niet bepaald vriendelijk :+

Dat dus. Een beetje banketstaaf is het wel.
Ik lees ook eigenlijk weinig geks aan de post die je had gequote dus dan is het nog stommer.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 11:42

Dat mijn was zichzelf niet doet. -O-

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 11:42

Ik probeer al sinds november om mijn winterbanden van de oude auto op te halen. Telkens liggen ze niet klaar, of ze zijn dicht, of ik moet werken (klaar hebben ze nog nooit gelegen). En ze weten dat ik bij ze wegga wegens slecht afspraken maken. Hoe moeilijk kan het zijn om 4 banden klaar te leggen? (daar draait het om, want ze zeggen steeds ze liggen nog niet klaar), leg ze desnoods even net buiten het hek, ik kom wel langs. En nu krijg ik juist een berichtje dat ze tot 6 januari dicht zijn.
Kortom, ik moet nog maar langer wachten voordat ik mijn eigen banden op kan halen.

JJ4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 12:02

Dat ik ontzettend bezig ben met gezond leven, veel beweeg, inmiddels 15 kilo ben afgevallen (and still counting) en gewoon van de ene kwaal in de andere val!

WHY?! _-:( |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 12:45

Moderatoropmerking:
In de openingspost van dit topic had ik de melding uit het vorige topic al meeverhuisd, toch heb ik weer enkele berichten moeten verwijderen of aanpassen omdat deze regel niet is nageleefd. Het kan natuurlijk zijn dat de vorige melding over het hoofd is gezien, dus bij deze wil ik jullie nogmaals verzoeken om geen berichten te plaatsen waarin naar andere bokkers of topics wordt verwezen als zijnde ergernis. Zulke berichten zijn niet prettig voor de sfeer op het forum en dragen bij aan roddelen of pesten. Het is dan ook nog steeds niet toegestaan om dergelijke berichten te plaatsen.

Kortom, houd het netjes richting je medebokkers en gebruik dit topic niet om hen te bekritiseren, door het slijk te halen of subtiel over ze te roddelen.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 12:46

Planners die gewoon je gewoon inplannen terwijl je vrij bent.
En dan beledigd zijn dat je niet wilt rijden. Ja sorry jongens maar ik kan er niks aan doen dat mijn collega "ziek" is

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 12:49

Dat ik de wekker had staan op 8 uur en ik om half 10 wakker werd

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 12:51

Aan dat ik 2 dingen moet doen voor school (nouja, wel wat meer).
1 wil ik eigenlijk voor zaterdag af hebben. De ander voor 10 januari. Maar die eerste is echt saai, dat tweede is juist heel leuk. Dus ik wil nu steeds aan het tweede werken maar dat is natuurlijk niet handig

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 12:52

Dat ik vakantie heb, maar ik zo waardeloos slaap dat ik overdag ook niks nuttigs voor mezelf kan doen.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 12:58

Ik erger me aan het feit dat ik vandaag en morgen nog moet werken en dat ik een concentratie van een ui heb. Die laatste loodjes zijn altijd zo zwaar... Zit echt de uren af te tellen

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 13:41

Dat ik weer wakker ben geworden met een koortslip ;( in de week dat ik in Frankrijk ben. Vorig jaar precies deze week ook eentje gehad. Why.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 13:51

Telpeva schreef:
Dat ik de wekker had staan op 8 uur en ik om half 10 wakker werd

Hier precies hetzelfde!

Maar wel vlot mijn klusjes voor de ochtend gedaan, helaas niet allemaal, nu lekker niets doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 14:00

Iemand die hier heel blablabla stoer zit te praten en het over gekrild vlees heeft. Niet die amerikaanse ronde g-klank, maar echt een platte k. :(:) Dude.... nee!

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 14:02

Anoniem schreef:
Iemand die hier heel blablabla stoer zit te praten en het over gekrild vlees heeft. Niet die amerikaanse ronde g-klank, maar echt een platte k. :(:) Dude.... nee!

Hahaha klinkt als mijn moeder, die zegt ook altijd Keems ipv games :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-19 14:04

Niet zo zeer geërgerd maar heel erg verdrietig. Had mijn moeder via de kerstkaartenactie van Ben aangemeld voor kerstkaarten en net via een post op Facebook uit moeten vinden dat ze het vreselijk vind en het een "smakeloze" actie vind.. ondanks dat ze niet wist dat ik erachter zat (inmiddels wel want heb haar meteen bericht) deed dat wel erg veel pijn.. dacht oprecht haar hier een plezier mee te doen en dat is dus blijkbaar niet gelukt.

En dan begin je ook nog midden in een café te huilen. Topdag dit, nu al. Fijne kerst.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 14:20

xPabloBokt schreef:
Niet zo zeer geërgerd maar heel erg verdrietig. Had mijn moeder via de kerstkaartenactie van Ben aangemeld voor kerstkaarten en net via een post op Facebook uit moeten vinden dat ze het vreselijk vind en het een "smakeloze" actie vind.. ondanks dat ze niet wist dat ik erachter zat (inmiddels wel want heb haar meteen bericht) deed dat wel erg veel pijn.. dacht oprecht haar hier een plezier mee te doen en dat is dus blijkbaar niet gelukt.

En dan begin je ook nog midden in een café te huilen. Topdag dit, nu al. Fijne kerst.

Ah nee da's zuur.. wel heel lief bedoeld van je :(:) kan me voorstellen dat je het gek vindt dat ze het niet leuk vind. Waarom vind ze het een smakeloze actie?