Ja ik mag in mijn handen knijpen dat het weg gaat met pijnstillers, maar had toch gehoopt er sneller vanaf te zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boompje1985 schreef:Aan het overgeven wat ik al vanaf 06.15 uur doe en dan tussendoor honger krijgen maar zodra ik iets eet gaat het weer fout. Nog maar 8 maanden te gaan...
pillow schreef:De vraag is 'waar heb jij je vandaag aan geërgerd'. Ik schrijf dat ik me erger aan mensen die slecht Nederlands schrijven. Dan krijg ik daar reacties op dat dat dus kennelijk niet mag. Vreemd dat mensen voor mij gaan bepalen waar ik me wel of niet aan mag ergeren. Dat ergert mij.
pillow schreef:De vraag is 'waar heb jij je vandaag aan geërgerd'. Ik schrijf dat ik me erger aan mensen die slecht Nederlands schrijven. Dan krijg ik daar reacties op dat dat dus kennelijk niet mag. Vreemd dat mensen voor mij gaan bepalen waar ik me wel of niet aan mag ergeren. Dat ergert mij.
thirteenn schreef:pillow schreef:De vraag is 'waar heb jij je vandaag aan geërgerd'. Ik schrijf dat ik me erger aan mensen die slecht Nederlands schrijven. Dan krijg ik daar reacties op dat dat dus kennelijk niet mag. Vreemd dat mensen voor mij gaan bepalen waar ik me wel of niet aan mag ergeren. Dat ergert mij.
He mag je er best aan ergeren, het is alleen jammer dat je specifiek iemand quote. Dat is nergens voor nodig en is niet bepaald vriendelijk
xPabloBokt schreef:Niet zo zeer geërgerd maar heel erg verdrietig. Had mijn moeder via de kerstkaartenactie van Ben aangemeld voor kerstkaarten en net via een post op Facebook uit moeten vinden dat ze het vreselijk vind en het een "smakeloze" actie vind.. ondanks dat ze niet wist dat ik erachter zat (inmiddels wel want heb haar meteen bericht) deed dat wel erg veel pijn.. dacht oprecht haar hier een plezier mee te doen en dat is dus blijkbaar niet gelukt.
En dan begin je ook nog midden in een café te huilen. Topdag dit, nu al. Fijne kerst.