Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dat gaan we ook doen over een aantal jaren.Suzanne F. schreef:Jeetje wat zouden er veel Nederland verlaten. Ik heb er weleens over nagedacht maar ik zou het echt niet weten eigenlijk. Ik denk dat ik in Nederland zou willen blijven maar waar ik dan zou willen wonen weet ik niet. Als ik nu de hoofdprijs van de loterij zou winnen zou ik echt geen idee hebben wat ik zou willen doen of waar ik heen zou willen.
germie schreef:Suzanne F. schreef:Jeetje wat zouden er veel Nederland verlaten. Ik heb er weleens over nagedacht maar ik zou het echt niet weten eigenlijk. Ik denk dat ik in Nederland zou willen blijven maar waar ik dan zou willen wonen weet ik niet. Als ik nu de hoofdprijs van de loterij zou winnen zou ik echt geen idee hebben wat ik zou willen doen of waar ik heen zou willen.
Het is los van werk, geld....
Ga je naar politieke situatie, of taal kijken, dan vallen er bij mij een aantal landen echt wel af.

Wij deden dat heel vaak en konden dat vrij lang volhouden.
. Zoonlief is inmiddels 29 jaar en ik heb onze fantasie van toen waar gemaakt. Hij komt hier ook heel erg graag met zijn vrienden.