Ik snap dat het leuk is om daar steeds meer in te doen, gaaf hoor.
Ik denk dat mijn iPad een hele goede aankoop is geweest, omdat ik op die manier sneller kan tekenen, wat weer ten goede komt aan mijn werk.
En mijn auto! Love the mini
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(nu moeten we nog ooit eens tegen elkaar zeggen dát we een relatie hebben, want das niet duidelijk genoeg hahaha)
heb hem 3 jaar (auto is 5 jaar oud) nu en nog helemaal niks mee gehad. 
Willemiens schreef:Ik heb dit jaar best wat goede (maar dure) investeringen gedaan maar dubbel en dwars waard;
1. Paard > was best een gokje maar wat een verschrikkelijk lief paard is het
2. Cocomat boxspring > wat een fantastisch bed zeg... geen nekklachten meer
3. Dyson V11 stofzuiger > ik haat stofzuigen maar deze is compact, krachtig en makkelijk in gebruik. Ik schrok best wel toen ik 'm ging testen en eigenlijk net met de oude nog had gezogen. Lag toch nog best wel wat zand en vuil![]()
Verder heb ik ook nog een nieuwe laptop gekocht, maar deze gebruik ik toch niet heel veel. Daarnaast auto verkocht en een lease auto gekregen met tankpas, wat echt eeeenorm scheelt dus daar ben ik toch wel heel erg blij mee.
Ook heb ik een hond geadopteerd met een niet zo'n leuk verleden, en zie ik dat hij me elke dag dankbaar is.
Ik vond hem best prijzig, maar hij is zóóóó fijn.
(die iets minder blij is met mijn elektrische fleece deken, maar ik geloof dat dat wederzijds is
)