Miskopen waarvan je het niet had verwacht!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 15:57

Carol10 schreef:
Wat dacht je van een 2-paars trailer? Die wilde ik zo graag, ik zag het al voor me, beide pony’s er in. Naar de vereniging, allebei rijden. Naar het bos, 1 vast houden de ander rijden.
Nou de ene wilt er niet in en als ze er samen in staan maken ze ruzie. Als ik er 1 rij en de ander moet wachten breken ze de boel af. Ik krijg hem niet aangekoppeld omdat hij veel zwaarder is de de vorige. Kortom hij gaat op marktplaats en ik rij wel weer heen en weer.

Ha ha dat is mijn verhaal, enkel met paarden. Het leek zo leuk, hij staat nu te koop

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 16:13

tyleysmiley schreef:
Mijn Dyson van bijna 700 euro, man man, wat was ik er happy over, maar kijk hem nu de schroothoop op, wat een rukding...
Die stinkvoet is veel te groot en past nergens onder en randjes kun je wel vergeten, accu is bizarrrrr snel leeg als je op volle kracht moet stofzuigen.
Je zou zeggen voor dat idiote bedrag zit er wel een extra accu bij, maar neujjjjj, en last but not least, om het onsgezeik geeft die filter een melding dat ie vies is... Die moet je dan schoonspoelen en jawel 24 uur laten drogen.. Zodra er een andere stofzuiger is, smijt ik deze in 100 stukjes de kliko in, miskoop van de eeuw.. Ooh ja, ik ga dan als afscheid eerst de plaats stofzuigen en van 10 kilo haar ontdoen, en dan al zingend gooi ik hem vaarwel, want dan zal ie er wel helemaal de brui aan hebben gegeven gok ik.

Neeeeeeeeeee... ik bied mij aan als liefdevol huisje voor hem :))

Britta31

Re: Miskopen waarvan je het niet had verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 16:15

O ja,een braadpan waarvan de handvatten gloeiend heet worden.Auw.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 16:17

kimmie261 schreef:
Neeeeeeeeeee... ik bied mij aan als liefdevol huisje voor hem :))

Dat wil je niet. Echt, de accu is rap leeg en zeker met honden....... niet ideaal....... Ik heb voor beneden een grote Dyson, en die is wel echt super fijn, superlang snoer, en heel krachtig :)

Voor boven is de kleine Dyson wel fijn maar daar komen de honden niet :')

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 16:24

Mijn laatste eigen paard. Van bekend gekocht en daar superbraaf. Bij mij niet. Nadat ik dwars door een houten hek de sloot in gelanceerd werd en behoorlijk in de kreukels lag was ik het vertrouwen kwijt. Hem elders gestald (was thuis vaak alleen en dat voelde niet meer safe) en laten trainen terwijl ik herstelde. Daarna een tijdje onder begeleiding gereden maar het vertrouwen was echt weg. Uiteindelijk via daar verkocht. Hij is gelukkig super terechtgekomen en heeft met zijn nieuwe eigenaresse mooie resultaten behaald.

Carolina87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 16:26

Mischa schreef:
M’n samengestelde Dell laptop van 1000 euro; ding heeft het nooit goed gedaan, en na 2 jaar frustratie heb ik dat ding van de trap af gemieterd. Duurste miskoop ooit!

Nooit last van gehad. Ik heb hem bijna 8 jaar en draait nog lekker.

Ik heb wel aantal miskopen. Ook kwa kleding via Ali/wish.

Roux

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 16:58

-schoenen die na een uurtje dikke blaren geven
-kleding van de Ali die net iets te korte mouwen hebben
-dirt devil stofzuiger die nauwelijks de hondenharen weg zoog
-shampoos die niet hun beloftes nakomen (dun haar blijft dun 8-) )
-e-bike die zo'n hoge instap bleek te hebben dat ik m'n knie moest optillen om eraf te komen
-paar exen 8)7
-en nog heeeeeel veeeel meer -O- *\o/*

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 17:07

Maar dat schoenen blaren geven wanneer je ze inloopt is niet zo raar, toch? Vooral met leer best logisch, dat moet vormen.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 17:16

Petrichor schreef:
Hoi,

Omdat ik een paar weken geleden een miskoop heb gedaan waarvan ik op het moment van aankoop dacht: wow wat gaaf dat moet ik hebben! Dacht ik ik open hier een topic over want dit komt vast vaker voor. :D

Een paar weken geleden liep ik dus bij het tuincentrum en was alvast wat oriënteren voor kerst. Ik zag van die super leuke glazen ballen met zo'n touw eraan. Dat moest ik echt hebben want dat was wel echt gaaf! 2 stuks gekocht en eenmaal thuis vroeg ik mij af wat ik er mee ging doen. Toen heb ik ze eerst bevestigd aan een houten kistje voor aan de muur. Maar ik had geen wauw factor dus kistje met de lampjes weer van de muur af. Toen dacht ik en nu? Hm misschien ergens ophangen, maarja als op ze dan aan of uit wil doen dan moet ik dus de stoel op en af, plus dat het er best wel zielig uit zag 2 van die dingen voor je raam. :+

Nouja dan maar op zolder met die dingen. Pech gehad, misschien komt er nog wat in mij op. Vriendlief had net een geweldig idee en haalt ze weer van zolder, helaas was zijn idee ook geen wauw factor en zijn ze dus nu weer op zolder beland. Best jammer want het leek zo leuk. -O-

Nou ben benieuwd naar jullie fantastische miskopen!

[ [url=m/3WPoOc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nog 1tje er bij kopen en op net iets verschillende hoogte (middelste het langst) vlak bij elkaar ophangen voor het raam, misschien is dat wat?

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 18:05

germie schreef:
Mijn stubben maestosozadel. En het lag aan mijn paard volgens de zadelmaker. Na 1.5 jaar zadel verkocht met 800 euro verlies. Ik twijfel of het ooit wel op een paard gepast heeft zoals de boom verbogen was. Maar ik was het kwijt.
Heb hem ingeruild voor een kent en masters waar nooit wat mee was.

Precies dit, al was mn eerdere zadel een euroriding diamant, nu ook een kent&masters en paardlief is ineens bomproof :')

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 18:12

Myou schreef:
Pfff philips IPL apparaat van 400 euro voor definitieve haarverwijdering.
Ik zou het meest gunstige huidtype+haardkleur hebben,
Het werkt echt voor geen meter, het is een rotklusje, doet pijn en je ziet amper resultaat...

[ Afbeelding ]

Haha precies dit! Bij mij zou ie ook enorm goed moeten werken.. Nou niet dus... Echt doodzonde..

LisaVH96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 18:15

Mijn Petrie Melbourne rijlaarzen, zaten als gegoten in de winkel, maar kan er na een aantal keren ritsen pech gewoon niet aan wennen met het rijden. Vind ze dan echt niet meer lekker zitten en voel soms net een beginner die hooguit 3 keer gereden heeft |(

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 18:19

Mijn Dyson stofzuiger aan een snoer... Het is dat manlief hem fijn vind en graag zuigt met dat ding.

Zo'n kristal pad onthaar ding ook zo'n ruk product zonde geld scheren gaat sneller of waxen...

Iemand had het over een ice watch, I love die dingen :D

Mijn beste product heb ik niet eens zelf gekocht maar gekregen is mijn Truus, de robot stofzuiger :D fantastisch ding!!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 18:21

Een go pro 5. Wilde ik heel graag hebben voor op mijn cap om al mijn buitenritten en de Eper Paarden vierdaagse te filmen.
Dus heel fijn van mijn vriend cadeau gekregen.
Heb hem geprobeerd te installeren maar lukte me niet 123. Toen aan de kant gelegd en nooit gebruikt.... echt zonde!

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 18:21

LisaVH96 schreef:
Mijn Petrie Melbourne rijlaarzen, zaten als gegoten in de winkel, maar kan er na een aantal keren ritsen pech gewoon niet aan wennen met het rijden. Vind ze dan echt niet meer lekker zitten en voel soms net een beginner die hooguit 3 keer gereden heeft |(

ff doorzetten! lopen kan ik er ook niet op maar na een paar weken ermee rijden zitten ze heerlijk, wil niks anders meer!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 18:29

Sure_lee schreef:
Een go pro 5. Wilde ik heel graag hebben voor op mijn cap om al mijn buitenritten en de Eper Paarden vierdaagse te filmen.
Dus heel fijn van mijn vriend cadeau gekregen.
Heb hem geprobeerd te installeren maar lukte me niet 123. Toen aan de kant gelegd en nooit gebruikt.... echt zonde!

Zeker zonde. Zo heb ik een 150m huis voor mijn gopro7 black gekocht. WANT: Ik ging naar een wrak op 100-118m diepte en ik wilde eigenlijk niet mijn fotocamera meenemen (alles heeft een 100m rating), plus dat zo'n duik veel concentratie vraagt en met stroming is het heel zwaar met zo'n grote camera. Dus ik heb 1 keer gezwommen met dat huis, en toen de duik daar was: mijn fotocamera meegenomen. Oftewel, dat dure onderwaterhuis heb ik nog nooit nodig gehad. Voor simpele dingen heb ik een lichtere supersuit. :+ Die ik ook zeer weinig gebruik. Ik heb de afgelopen vakantie in Mexico wel 6 minuten gefilmd van de 12 keer 3 tot 3.5 uur duiktijd per dag. En de filmpjes nog niet eens teruggekeken.

Change03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 19:04

De RING deurbel.

Fijn principe maar ZO TRAAG. We hebben een super internetpakket en de ring hangt naast de deurbel. Toch duurt het keilang voor de verbinding hebben en tegen de tijd dat hij werkt is degene wat voor de deur staat al vertrokken :')

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 19:42

Een reisgids van de Lonely planet. Leest niet fijn en irrelevante informatie nu je alles op internet kan boeken. Daarna snel de ANWB reisgids gehaald, veel interessanter!

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 19:56

_sharona_ schreef:
Myou schreef:
Pfff philips IPL apparaat van 400 euro voor definitieve haarverwijdering.
Ik zou het meest gunstige huidtype+haardkleur hebben,
Het werkt echt voor geen meter, het is een rotklusje, doet pijn en je ziet amper resultaat...

[ Afbeelding ]

Haha precies dit! Bij mij zou ie ook enorm goed moeten werken.. Nou niet dus... Echt doodzonde..

Inderdaad. Dat ding werkt voor geen meter.
Verder een schoenkastje. Ik heb het inelkaar geschroefd en bleek een dieptriest wankel ding te zijn. Rechtstreeks de kliko in.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 20:01

Gazelle e-bike die zo zwaar was dat ik steeds met fiets en al viel en dan niet meer alleen kon opstaan. Ingeruild voor bejaarden model met lage instap.
M’n huis is ook een miskoop helaas

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 20:20

Selina schreef:
M’n Jimmy Choo’s. In de winkel liepen ze heerlijk maar thuis kreeg ik er wondjes van. Nu liggen ze mooi te wezen in de doos -O-

Zonde!!! Je had ze voor je bruiloft gekocht toch? Waar krijg je wondjes? Want dat heb ik met mijn dansschoenen, op mijn grote teen, maar heb er van die soort "kousjes" voor.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 20:30

iirrssjjee schreef:
Selina schreef:
M’n Jimmy Choo’s. In de winkel liepen ze heerlijk maar thuis kreeg ik er wondjes van. Nu liggen ze mooi te wezen in de doos -O-

Zonde!!! Je had ze voor je bruiloft gekocht toch? Waar krijg je wondjes? Want dat heb ik met mijn dansschoenen, op mijn grote teen, maar heb er van die soort "kousjes" voor.

Jep maar niet aangehad. Het is een sandaal met open tenen dus dat randje schuurt op m’n tenen. Dus kousjes gaan niet werken. Zijn mooie schoenen voor zit-avonden geworden :Y)

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 20:51

Black out kleur lenzen die ervoor bedoelt zijn om je zicht volledig te ontnemen, die dat dus niet doen.

40 euro, krijg ze net binnen. Het neemt zo'n 80% van mijn zicht weg. Jammer. Gelukkig kan ik er wel omheen werken, maar hoe moeilijk is het om blind lenzen volledig blind te laten zijn?

Syzygy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 20:52

--
Laatst bijgewerkt door Syzygy op 12-11-23 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 21:00

pinto_1 schreef:
Een karcher ruitenreiniger...

Nog nooit zoveel strepen op het raam gehad. -O-

Ja hier ook, pff heb het sneller gedaan gewoon met spons en zeem.
Ondertussen ligt die bij me schoonzus die..... er ook niks mee doet.