Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Annet_Dottie schreef:Trui zou wel heel gaaf zijn haha maar dat is een behoorlijk project voor ik daar ben...
Sokken?? Op een rondbrei set? Of gewoon met rechte pennen? Dat is misschien wel iets als ik een goed filmpje kan vinden om het te begrijpen
Benoite schreef:eilleen333 schreef:Ik weet niet in welke richting je anders zou werken? Maar er zijn best veel (gratis) Nederlandse en internationale studies die een paar maand of enkele weken duren. Dan heb je geen officieel diploma ofzo, maar wel extra kennis en een soort van certificaat om op je cv te zetten. Is dat iets?
Wat een goed idee! Waar vind ik zulke gratis studies weet je dat ook toevallig?ik heb er wel eens naar gezocht maar kon het toen niet vinden.
En ts veel sterkte. Van een periode lang thuis zitten heb ik toen geleerd niet te veel op kleine schermen te kijken iig. Ik kreeg last van mijn ogen en ben toen meer gaan kleuren en schrijven.
vriendin van mij heeft het ooit wel eens gedaan, was iig iets Amerikaans. Ben er zelf nooit aan toegekomen. Maar dat was iets paard gerelateerds geloof ik. Annet_Dottie schreef:Sure_lee schreef:Oh jammer! Groningen is voor mij wel erg uit de richting helaas. Maar als het jou helpt en je wilt het nog een keer proberen dan wil ik wel reageren. Wellicht dat er dan mensen uit mijn regio mee willen rijden?
Dat is heel lief ! Dat ik dan een gerichter topic aan maak ofzo voor een spelletjes middag/avond? Huis is groot genoeg dus moet makkelijk kunnen

Het is toch anders dan een youtube video kijken.