Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gini schreef:![]()
Is dit niet de smiley die qua gevoel het dichtst aansluit bij de facepalm?
: zijn om mijzelf lachend.
Is mijn favoriet
: Is wel echt een gewone smiley voor mij, gewoon vriendelijk
: gebruik ik als ik me iets afvraag, maar het misschien een beetje blond/dommig is.
: Voor iets waar je om moet lachen, maar het eindelijk niet grappig mag zijn
: als ik trots ben op een ander of op mijzelf
: Heel blij/ enthousiast
bij deze moet ik altijd hier aan denken https://www.dumpert.nl/item/14863_38845487
deze als ik zelf blij ben of trots op iets
deze als ik iets doms heb gedaan
deze als ik iets dom/droog/grappig vind
deze als ik iets heel erg dom of grappig vind
deze als ik iets lief,mooi of schattig vind
deze vind ik een beetje arrogant oid lijken
dit vind ik een beetje iemand of iets uitlachen
deze als je iemand anders heel dom oid vindt Janine1990 schreef:witroosje schreef:Blij, vooral gebruikt achter een bericht met bijv goedbedoeld advies
En dan kan hij juist betweterig overkomen. Het verschilt ook hoe de rest van de toon van het bericht is, en soms welke bokker de smiley gebruikt.
Balenciaga schreef:Calixae schreef:meestal wanneer ik of een ander een grapje maak of de idiote acties van mezelf/mijn paard beschrijf. Deze wil ik zooo graag op Whatsapp! Favoriete smiley.
Hahaha, ik mis deze ook echt op WhatsApp ja! Geen enkele emoji dekt de lading van dezeIk gebruik hem echt voor vanalles
wat is dit eigenlijk voor smiley?
of deze een blauw oog in welke context gebruik je die dan. Die met die sigaar zou ik eigenlijk ook niet weten of is dat als je de sigaar bent of zo?
heb ik zelf ook eerder negatieve associaties mee, maar hangt af van de context. 

: deze was voor mij ziek zijn, thermometer in de mond
: kan ik echt niet anders zien dan als gniffelen, leedvermaak
: ik heb gelijk en jij weet het ook
: 
vriendelijk hallo
: bye bitch
is toch een dichtgeritste mond? Geen sigaar? Maar een zip it? Oh...laat maar, bij vergroten zie ik idd een sigaar.