Wat zat er in jouw kerstpakket dit jaar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 21:08

RiannaB schreef:
Hier wordt een kerstmarkt georganiseerd. 's Ochtends krijgen we een tas en een soort coupons waarmee je dan 's middags zelf bij de kraampjes kunt uitzoeken wat je wil hebben en in je tas kunt doen. En er is de mogelijkheid om te kiezen om de coupons aan een goed doel te geven.
Ik vind dit echt een super leuk idee! Nog niet eerder gehoord.

Haha grappig. Hier hoorde ik een collega enthousiast over vertellen. Mogelijk is jouw werkgever een opdrachtgever van ons. Ik vond het ook een super leuk idee!

Ik krijg overigens een waardeloos pakket. Ik heb hem nog niet, maar weet wel wat er in zit. Rotzooi. :') O.a. een blok hout van 272838 kilo.

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 21:14

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 06-03-24 22:58, in het totaal 2 keer bewerkt

madeliefw

Re: Wat zat er in jouw kerstpakket dit jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 21:16

Hier ook een kerstmarkt. Ik heb een portemonnee van zusss uitgezocht en 2 zakjes pindarotsjes. Maar er was volop keuze.

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 21:22

Vandaag het kerstpakket ontvangen, helemaal gaaf.
Nootjes, kaasjes en andere luxe lekkere knabbels, heerlijke grote fles witte wijn , hartstikke mooie wijnglazen en een supergoede soundbar... Laatste twee hebben we meteen weggegeven, want die hebben we zelf al...

frensje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 21:51

Onze medewerkers krijgen een VVV bon twv €70,- en een fles champagne. Volgende week hebben we een Kerstborrel met lopend buffet waar we dat na afloop uitdelen. We hebben ook jaren Kerstpaketten gedaan maar de meesten willen liever een bon.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 22:31

- een vuurschaal
- marshmallows
- chocolademelk
- biertje
- limonade
- cake
- gluhwein
- chips

Echt superleuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 22:38

Een blik drop, een blik pepermunt, chocomelk, muesli, bij elkaar horende beker en kom, chocola, kerstkransjes, stroopwafels, chips, popcorn, deeg om brood te bakken, een bedtafeltje en een bureau organizer waar ik er al 20 van heb. Wel heel leuk!

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 22:53

Volgens mij krijg ik bij mijn huidige werk geen kerstpakket. Ze doen wel aan een kerstborrel, die is volgende week :j

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 22:58

Ik ben heel tevreden met mijn kerstpakket dit jaar!
Een doos met een fles wijn/likeur achtig iets, doos bonbons, chocolade amandelen, en sinaasappelschijfjes met chocola. Daarnaast €150 netto extra bij mijn salaris! Was echt verrast! Heb zeker niks te klagen :D
Daarnaast een kerst/eindejaarslunch gehad met alle collega's met onbeperkt drinken haha

Bij mijn vorige werkgever kreeg ik altijd een cadeaubon van €100 voor onze eigen winkel.

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 23:42

Idem; ik ben gastouder en kreeg van sommige gezinnen de afgelopen jaren iets met kerst (en mijn verjaardag en de zomervakantie en de dag van de gastouder en zo) maar die zijn of gestopt ivm leeftijd of verhuisd dus verwacht dit jaar niets.
Vind het enerzijds wel jammer want voelde altijd als een extra blijk van waardering zo'n attentie, maar ach, ik geniet wel met mijn man mee haha.

Mlies schreef:
ZZP be like

[ [url=m/LG3KC4.jpg]Afbeelding[/url] ]

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 23:43

Ik krijg dit jaar voor het eerst in mijn leven een kerstpakket *\o/*
Ze zijn vandaag geleverd en ben nu al benieuwd naar de inhoud :D

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 23:44

RiannaB schreef:
Hier wordt een kerstmarkt georganiseerd. 's Ochtends krijgen we een tas en een soort coupons waarmee je dan 's middags zelf bij de kraampjes kunt uitzoeken wat je wil hebben en in je tas kunt doen. En er is de mogelijkheid om te kiezen om de coupons aan een goed doel te geven.
Ik vind dit echt een super leuk idee! Nog niet eerder gehoord.

Dit hadden ze vorige weel bij mijn moeder op het werk ook, ze vondt het heel erg leuk. Leule sfeer en je kiest dingen uit die je zelf leuk vindt/kunt gebruiken

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 00:11

Ik heb gisteren een kerstpakket van het uitzendbureau. Echt super leuk pakket.

Een leuke kaart waarbij het net leek of hij persoonlijk voor mij geschreven is en een pakket wat heel goed bij mij past. Er zat een golden ticket in waarmee je kans maakt op een compleet verzorgd dagje efteling voor 2 personen, een fleecedeken, thee een grote zak pretsels en marsmallows.

Alles is leuk en lekker kan er echt wat mee.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 00:19

Ik ga het 20 december zien bij mijn nieuwe werkgever. We hebben dan ook gelijk een kerstborrel/etentje en na afloop kerstpakket.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 00:27

Ik krijg een bon van €25 van Ici van mijn bijbaantje :)

Moeders had vorig jaar een eet/drink pakket en een bonus van €2000 en ze werkt in een winkel, fijn kerstpakket! :') maar dat krijgt ze dit jaar denkt ze niet.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 13:48

KletsKoekje schreef:
Idem; ik ben gastouder en kreeg van sommige gezinnen de afgelopen jaren iets met kerst (en mijn verjaardag en de zomervakantie en de dag van de gastouder en zo) maar die zijn of gestopt ivm leeftijd of verhuisd dus verwacht dit jaar niets.
Vind het enerzijds wel jammer want voelde altijd als een extra blijk van waardering zo'n attentie, maar ach, ik geniet wel met mijn man mee haha.

Mlies schreef:
ZZP be like

[ [url=m/LG3KC4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat deed ik ook een aantal jaar voor onze gastouder. Deels uit onze pakketten met producten waarvan ik wist dat zij het wél lekker vond. En deels aangevuld met zelf gekochte spullen. Werd altijd erg gewaardeerd.

Dochterlief had in groep 1 nooit les op vrijdag dus ging ze naar de gastouder. En in groep 2 om de vrijdag. Dus ze heeft er nog best lang gezeten.
Nu al 2 jaar geen gastouder meer nodig.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 22:08

Oeps...lust aleen de popcorn {:)-:( en de tas kan ik neits mee heeft geen buikband, alles behalve popcorn dus weggegevne. :D toch iemand blij.

Afbeelding

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 22:12

Ik ben afgekeurd en krijg dan ook geen kerst pakket meer.

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 22:15

Wij krijgen ons kerstpakket donderdag. Het is een pakket twv 55 euro en er zit dit jaar oa het volgende in: fleecedelen, verse kruiden basilicum en verse munt ( in juiste zak), prosecco, pasta, pastasaus, pepermolen, zoutmolen,lantaarn met lampje, dienblad, chocolade.

Vorig jaar een bon. Maar ik vind de traditionele pakketten tochatijd het leukst.

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 22:24

Wij hebben een big bang Bluetooth speaker gekregen, echt ontzettend leuk!! Kan ik boven ook eindelijk fatsoenlijk muziek luisteren +:)+

Calixae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 22:45

Ook ik mag naar een kerstmarkt waar je zelf je pakket mag samen stellen. :) Vraag me dan af of er mensen zijn die voor dezelfde organisatie werken of dat het gewoon toeval is haha. (Ik werk bij een grote zorgorganisatie)

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 22:51

Ik kreeg een doos vol met eten (heerlijk <3 ) en den cadeaukaart van €50 van Bol.com.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 22:54

Ik werk voor het eerst bij een bedrijf die niet aan kerst doet, ook geen versiering, borrel etc en dat is best een domper en even wennen -O- Gelukkig krijgt mijn vriend aankomende woensdag zijn pakket en mag ik daarvan meegenieten. Hij krijgt ieder jaar een vreetpakket zoals we het noemen :') Kijk er nu al naar uit

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 22:57

Calixae schreef:
Ook ik mag naar een kerstmarkt waar je zelf je pakket mag samen stellen. :) Vraag me dan af of er mensen zijn die voor dezelfde organisatie werken of dat het gewoon toeval is haha. (Ik werk bij een grote zorgorganisatie)

Ik ga er vanuit dat het niet van zelfde organisatie is. Ja misschien een enkeling. Kerstmarkt is nou niet echt iets uitzonderlijks, maar wordt door heel veel verschillende bedrijven gedaan.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 22:58

Vandaag mijn code gekregen om een kerstpakket uit te zoeken. Je kon voor een fonq non, verrassingspakket, maar ook een themapakket gaan. Ik ben voor een slowcooker gegaan. Krijg hem volgende week binnen :) en ook nog een speciale NS ganzenbord :D