__Sannne schreef:miss_lizje schreef:Zin maken terwijl je hele lichaam eigenlijk nee schreeuwt alleen om je partner te pleasen vind ik toch echt slecht voor je eigen grenzen en schuren tegen verkrachting.
Mijn ex heeft op die manier meerdere keren sex afgedwongen in de laatste fase van de relatie. Dat ik overspannen was (werk en privé) en mijzelf bijna dagelijks in slaap huilde was mijn probleem, hij vond dat hij in een relatie recht had op sex en hoe mijn geestelijke of lichamelijke conditie was, was ondergeschikt.
Edit: quotes beetje verkloot
Schuren tegen verkrachting? Overdrijven is ook een vak. Volgens mij dwingt de vriend van TS haar helemaal nergens toe.
Er zit een heeeeeel groot verschil tussen af en toe zin maken voor je vriend (en dat hoeft nogmaals geen penetratie te zijn, je kan ook hem een plezier doen bijvoorbeeld) en elke dag gedwongen worden tot seks.
Die ex van jou is natuurlijk niet oké, maar news flash: niet elke jongen die seks in een relatie belangrijk vindt, is zo.
Dat denk ik ook dat t daar niks mee te maken hoeft te hebben, ik maak ook weleens zin voor mijn vriend als ikzelf niet echt de neiging heb om hem te bespringen, of ik doe hem een pleziertje... Ga ik dan op een vervelende manier over mijn grens, nee hoor, want als ik dan zie dat hij daar echt enorm van geniet dan heb ik dat graag voor hem over en meestal heb ik het aan het eind van het liedje toch ook hartstikke fijn gevonden als ik even over die drempel ben. Hij is daar dan ook oprecht blij mee en dankbaar voor dat ik dat dan toch voor hem doe terwijl ik eigenlijk niet zo'n zin had. Hij doet dat voor mij evengoed wel eens hoor. Komt maar zelden voor dat er een echte afwijzing komt....
Denk dat ts zelf even moet bedenken hoe vervelend zij het vind om 'zin te maken' en voor zichzelf te bepalen hoe ze zich erbij voelt.
ik heb dit al gemeld aan de huisarts maar deze is hier niet op in gegaan.
.
. Succes!