Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jesss_amigo schreef:Even een vraagje tussendoor. Zag een reactie over starbucks koffie. Is dat echt lekker? Zoals je het bij starbucks ook krijgt zeg maar? Had al de neiging om het een keer te proberen maar ben zo bang dat het tegen valt..

__Sannne schreef:Ik heb een Nespresso Essenza Mini en drink enkel de echte Nespresso koffie (de andere merken zijn niet zo goed voor je machine, en lang niet zo lekker), ook heb ik er een losse melkopschuimer van Nespresso bij. Ben dol op cappuccino en latte.
De lege capsules lever ik weer in bij de winkel, dus geen afval aan en zij recyclen ze weer.
ook een aparte melkschuimer en kleine Nespresso.
MariekeS_ schreef:__Sannne schreef:Ik heb een Nespresso Essenza Mini en drink enkel de echte Nespresso koffie (de andere merken zijn niet zo goed voor je machine, en lang niet zo lekker), ook heb ik er een losse melkopschuimer van Nespresso bij. Ben dol op cappuccino en latte.
De lege capsules lever ik weer in bij de winkel, dus geen afval aan en zij recyclen ze weer.
Precies dit!ook een aparte melkschuimer en kleine Nespresso.
Drink vooral de sterke smaken, zwart of als cappuccino.
Verder geen siropen of smaakjes.
Een lekker grote bak sterke zwarte filterkoffie drink ik op werk. Helaas hebben ze hier vaak ook alleen oploskoffie...dan drink ik water
__Sannne schreef:Ik snap oprecht niet dat mensen senseo kunnen drinken.
Ik nu ook niet meer.