Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus nee, ik zie het probleem niet van pyjama’s.
en anders lekker verwarming aan, dekentje erbij.Thatgrumpyh schreef:Pyjama zou ik echt niet kunnen doen, maar “een goed zittende” joggingbroek wel.
Normaal maakt het mij niet uit of ik make-up op hebt of niet in het openbaar. Tot dat ik vorige week ineens mijn gezicht zag zonder in opgezadeld met Britt....... je weet nooit wanneer je die man of baan tegenkom
Ibbel schreef:Ik snap het echt niet. Je vader geeft - tegen betaling mag ik aannemen - bijles aan iemand. Dat is een zakelijke overeenkomst. Dat jij daar in je pyjama bij gaat zitten (en dat je vader én de bijlesklant dat accepteren) gaat mijn pet echt te boven.
Zou iedereen in dit topic die in pyjama de hond uitlaat ook in pyjama bij een overleg tussen de penningmeester en de voorzitter van whatever lokaal clubje gaan zitten waar je niets mee te maken hebt maar je vader/moeder/vriend toevallig voorzitter van is? Da's toch hetzelfde?
Je hebt - of nou in pyjama zit of niet - toch niets te zoeken bij een zakelijk gesprek tussen twee mensen? Of dat nou bijles is of een ander zakelijk gesprek?
Serenity350 schreef:superpony schreef:[...]
Ik vind het eigenlijk erger om bijv geen bh aan te hebben onder een slaap shirt als iemand erbij is.
[...]
Ik heb dus nooit een BH aan.Wel eens geprobeerd, maar de laatste keer (jaar geleden) heb ik hem na een uur al zwaar gefrustreerd uitgetrokken, kan er echt niet tegen.
Die pyjama moet 's avonds ook weer in bed aan, dat vind ik echt niet fris
Shae schreef:Romeo2007 schreef:Ik snap het niet zo goed maar kan aan mij liggen. Een pyjama is nachtkleding voor in bed en hoogstens voor binnenhuis. Dat is toch niet om over straat mee te gaan. Net zoals naar buiten in een badjas. Het is een jas voor in de badkamer.
Ik ga ook niet in mijn badkleding over straat; het is kleding voor in de badruimte.
Iedereen moet doen waar ie zich fijn bij voelt hoor; maar ik kan de behoefte moeilijk begrijpen om op straat er zo bij te lopen
Ik zat dit topic dus met verbazing te lezen. Ik snap het echt niet zo goed.
Nayomie schreef:Voor mij is een pyjama een joggingbroek, geen bh en gewoon baggy trui of tshirt. Maar ik slaap niet met pyjama. Wat ik me dan afvraag, hoe slapen jullie dan? Met dezelfde outfit?
wel zou ik daar persoonlijk wat minder snel mee naar de winkel gaan denk ik, maar dat zit meer in mijn eigen hoofd. beatje schreef:Romeo2007 schreef:Ik snap het niet zo goed maar kan aan mij liggen. Een pyjama is nachtkleding voor in bed en hoogstens voor binnenhuis. Dat is toch niet om over straat mee te gaan. Net zoals naar buiten in een badjas. Het is een jas voor in de badkamer.
Ik ga ook niet in mijn badkleding over straat; het is kleding voor in de badruimte.
Iedereen moet doen waar ie zich fijn bij voelt hoor; maar ik kan de behoefte moeilijk begrijpen om op straat er zo bij te lopen
Ik zat dit topic dus met verbazing te lezen. Ik snap het echt niet zo goed.