(Wij stonden al vaak aan het einde van de straat hoor!) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(Wij stonden al vaak aan het einde van de straat hoor!)
Hubbels schreef:Joehoe voor iedereen die nog reageerd, TS heeft het punt begrepen. Daarom reageert ze ook niet meer.
gabyfedde schreef:Hubbels schreef:Joehoe voor iedereen die nog reageerd, TS heeft het punt begrepen. Daarom reageert ze ook niet meer.
Of ze heeft gewoon moeite met terechte kritiek.
MarlindeRooz schreef:Bij de beste vriendin van mijn moeder is ook zoiets. Dat zijn allemaal grote huizen met een oprit waar veelal twee auto’s op passen. Er zijn ook nog parkeerplekken in de straat. Genoeg plek dus! Nu is er een gekke buurvrouw. Ze hebben de auto’s op eigen oprit. Maar de plek voor haar huis moet vrij blijven. Voor het geval ze (onverwachtse) visite krijgen.
Want als die uitwonende (!!!) kinderen van die vriendin op “de buren hun” plek de auto neerzetten. Bellen ze gerust aan met de vraag of je de auto wil verzetten.
Mag jij raden waar ik de auto altijd parkeer. En mijn moeder dus ook.

Helemaal fantastisch als we de auto daar konden parkeerden als we op vakantie gingen
rien10 schreef:“Ze wilde niet te ver lopen want ze is alleen staand. “![]()
Kan je dan niet meer lopen, maar allen staan of zo?
Charlotte446 schreef:MarlindeRooz schreef:Bij de beste vriendin van mijn moeder is ook zoiets. Dat zijn allemaal grote huizen met een oprit waar veelal twee auto’s op passen. Er zijn ook nog parkeerplekken in de straat. Genoeg plek dus! Nu is er een gekke buurvrouw. Ze hebben de auto’s op eigen oprit. Maar de plek voor haar huis moet vrij blijven. Voor het geval ze (onverwachtse) visite krijgen.
Want als die uitwonende (!!!) kinderen van die vriendin op “de buren hun” plek de auto neerzetten. Bellen ze gerust aan met de vraag of je de auto wil verzetten.
Mag jij raden waar ik de auto altijd parkeer. En mijn moeder dus ook.
Heel leuk, zou ik ook doen
Mijn ouders hadden een buurvrouw die ook een parkeerplaats claimde. Als zij wegging met de auto moest haar man zijn auto daar neerzetten. Kwam ze terug moesten ze wisselen van plek. De parkeerplaats lag 3 huizen verderop, dus niks voor de deur, het was puur die parkeerplaats die voor haar en de rest van de omliggende huizen het dichtstbij lag. Als iemand uit het gezin de auto daar kon parkeren werd dat bij binnenkomst altijd met een big smile verteldHelemaal fantastisch als we de auto daar konden parkeerden als we op vakantie gingen
hypos schreef:Je zou natuurlijk jouw plekje kunnen blokkeren![]()
Doen ze hier vlak bij de school en het centrum, ook te weinig plekjes. Xetten de bewoners op de vrijparkeer plaatsen hun container neer. Laatst was er een hoog zwangere vriendin, die werd door de oppasoma uigescholden omdat ze de container aan de kant zette. Ze heeft gewoon geparkeerd. Die bewoners mankeren niks, kunnen ook een keer elders parkeren. Vriendin woont bij het centrum en moet dagelijks zoeken naar een plekje, normaal loopt ze gerust wat verder, maar nu even niet
Jessix schreef:Inderdaad TS heeft al tig keer gezegd dat ze onredelijk is en dat ze geen enkel recht heeft. Wat willen jullie nog meer, dat ze door het stof kruipt?
En dan er bij, irritatie hoeft niet altijd redelijk te zijn.
Gini schreef:Jessix schreef:Inderdaad TS heeft al tig keer gezegd dat ze onredelijk is en dat ze geen enkel recht heeft. Wat willen jullie nog meer, dat ze door het stof kruipt?
En dan er bij, irritatie hoeft niet altijd redelijk te zijn.
Ik denk dat het topic nu meer geëvolueerd is naar een 'ik heb dit meegemaakt'-topic dan dat het echt nog naar TS gericht is.
rumay schreef:Ik denk dat er ook een verschil is of je in een dorpje woont of een stad, ik woon in een dorpje en daar zijn soms de fatsoensnormen iets anders.
En als je het normaal vindt om dan juist bij de buren voor de deur te zetten be my guest, maar ik kan heel goed parkeren en heb een grote auto en tja dan kan het zijn dat je vast staat en ik op de fiets weg ben over kinderachtig gesproken.
Als er zoals bij ons 10 huizen zijn met evenveel parkeerplekken dan vind ik het fatsoenlijk om niet bij 1 van mijn buren voor de deur te gaan staan en dat doe ik dus ook niet.
Ik vraag ook mijn visite dat niet te doen maar verderop op het parkeerplaatsje te gaan staan.

)