Wat een indrukwekkende openheid in haar topic, erg onder de indruk van de kracht die ze uitstraalde.
Een heel mooi in memoriam.
Gecondoleerd, iedereen die haar liefhad!
candalisa
Geplaatst: 14-11-19 12:28
Wat komt het aan ... verwacht maar toch zo onverwachts ...
Jij opende een topic om je reis te delen en vanaf begin af aan kon iedereen zien wat een ijzersterke vrouw je was... je genoot van elke dag die je had en vocht voor alles wat je lief was.
Je hebt mensen doen beseffen dat het leven te kort is voor verdriet voor ruzie en voor ontevredenheid.
Jij leeft voort in jouw meisjes, in de mensen die jouw lief hebben en in de herinneringen die je gedeeld hebt ... lieve Roby aka quera rust zacht .
Noisy
Geplaatst: 14-11-19 12:29
"Soms is er zo veel te voelen maar zo weinig om te kunnen zeggen"
Lieve Roby, rust zacht Familie, vrienden en iedereen die Roby dierbaar was. Ik wens jullie veel liefde en kracht toe in deze moeilijke tijd
MizzMontana
Geplaatst: 14-11-19 12:30
Lieve Roby rust zacht.
Gecondoleerd aan een ieder die haar lief heeft.
Zoolgangster
Geplaatst: 14-11-19 12:31
Roby's Boktnaam Quera kom je regelmatig tegen op Bokt, en het is pijnlijk te weten dat ze veel te jong haar man en kinderen achter heeft moeten laten, terwijl ze zo hard gevochten heeft om zo lang mogelijk bij hen te blijven.
Ik wil iedereen die haar moet missen heel veel sterkte wensen, nu en de komende tijd.
Gecondoleerd voor iedereen die haar lief had en heel veel sterkte bij het verwerken van dit inmense verlies.
Gimme_Joy
Geplaatst: 14-11-19 12:42
Lieve Roby
Op dit moment besef ik me dat we allemaal onderdeel zijn van iets veel groters dan onszelf. Ik zit hier nu, in de klas, mijn leerlingen zijn bezig een presentatie te maken over een feestdag. Jonge zielen, zich nog niet bewust van wat het leven geeft en neemt. Ik heb een brok in mijn keel en moet vechten tegen de tranen. Het voelt allemaal zo dubbel. "Mag ik naar de wc juf?" Ik kijk op, "ja natuurlijk mag dat". Het leven gaat door, en dat voelt nu even heel hard.
Ik weet niet wat ik moet zeggen, en tegelijk zijn er zoveel dingen om te zeggen. Ik denk aan Stefan, aan je meiden en aan je liefdevolle familie en vrienden die het nu zonder jou moeten stellen. De warmte spat van het scherm, en tegelijkertijd voel ik me ijskoud. Want hoe wreed kan het leven zijn? Een jonge moeder, in de bloei van haar leven! Hoe meer ik erover nadenk, hoe onbegrijpelijker het wordt.
Ik hoop dat men kracht kan putten uit de liefde die jij in overvloede hebt gegeven. Want de rode draad in jouw topics is de indruk die jij op mensen hebt achtergelaten. En ook op mij.
Ik wens jouw familie en vrienden alle kracht toe in de moeilijke tijd die gaat volgen.